دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حوزه علمیه:

دروس حوزه تعطیل است/ تجمع حوزویان در لبیک به بیانیه گام دوم

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اعلام کرد که 12 اسفند دروس حوزه علمیه قم تعطیل است و حوزویان در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه فیضیه قم تجمع خواهند کرد.
کد خبر : 364765

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در روز یکشنبه 12 اسفند تجمع بزرگ حوزویان را در قم برگزار می‌کند.


بر اساس این گزارش، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه روز یکشنبه 12 اسفند را در قم تعطیل اعلام کرد و از حوزویان خواست که از ساعت 10 صبح در مدرسه علمیه فیضیه حضور یابند و حمایتشان را از بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کنند.


این گزارش حاکی است، در این اجتماع عظیم حوزویان آیت‌الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی خواهد کرد.


گفتنی است، هم‌زمان با برگزاری اجتماع حوزویان در شهر مقدس قم، در سایر شهرهای از جمله حوزه علمیه خراسان رضوی و حوزه علمیه اصفهان نیز اجتماعات جداگانه‌ای در این خصوص برگزار می‌کنند.


حوزه علمیه تهران نیز هفته گذشته با حضور علما و فضلای حوزه علمیه و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی اجتماع بزرگ حوزویان تهران را در حرم مطهر امام خمینی (ره) در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب برگزار کرد.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب