دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1393 - 17:40
تکواندو جام باشگاه‌های آسیا-تهران

مقاومت ایران روی سکوی سوم ایستاد

تیم تکواندو باشگاه مقاومت از ایران با غلبه بر تیم البصره موفق شد بر سکوی سوم مسابقات جام باشگاه های آسیا قرار بگیرد.
کد خبر : 3647

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در دیدار رده بندی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G1) دو تیم البصره و باشگاه مقاومت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ایرانی برنده این پیکار بود.


در نخستین رقابت این دیدار، تکواندوکاران وزن 72- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ رفتند که سید حسین احسانی از البصره توانست در راند طلایی رضا زارعی را از پیش رو بردارد. در ادامه اما این مقاومت بود که توانست 2 پیروزی پی در پی را توسط سید محمد رفیعی و علی محمدپور بدست آورد.
در بازی چهارم این دیدار مهدی اسحاقی و آرش صلاحی نژاد رقابت خود را پیگیری کردند که در پایان این مبارزه جذاب و دیدنی، صلاحی نژاد در ثانیه های آخر با نتیجه 6 بر 5 برنده شد و دو تیم 2 بر 2 مساوی شدند.
آخرین مبارزه مقاومت و البصره نیز بین تکواندوکاران وزن 63- کیلوگرم برگزار شد تا تکلیف تیم سوم این جام مشخص شود. یاسین اکبرنتایج از مقاومت و علی محمد از عراق در این پیکار حساس رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان اکبرنتاج در یک مبارزه حساب شده ؛ توانست با نتیجه 10 بر 6 به برتری دست پیدا کند و مقاومت با کسب 3 پیروزی از 5 مبارزه در اولین سابقه حضور خود در این رقابتها بر سکوی سوم جام باشگاههای آسیا ایستاد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته