دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1397 - 16:28
وثوقی‌مطلق:

کارکنان موجبات رشد و تعالی دانشگاه را فراهم کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت:‌ کارکنان دانشگاه آزاد می‌توانند با تلاش موجبات رشد و تعالی دانشگاه را فراهم آورند.
کد خبر : 364538
photo6032605257898504089.jpg

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در اسفراین، رجبعلی وثوقی‌مطلق ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اسفراین ضمن تبریک ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) درباره ویژگی‌ها و جایگاه زن در جامعه، فضیلت حضرت زهرا(س) به بیان نکاتی پرداخت و گفت: روز ولادت آن بانوی بزرگوار، روز پاسداشت حرمت زن در جامعه بوده و تمام ابعادی که برای زن و یک انسان کامل گفته می‌شود در فاطمه زهرا(س) جلوه کرده است.


وی با تأکید بر توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین تصریح کرد: درست است که تعداد دانشجویان کاهش پیدا کرده و در مقابل تعداد مؤسسات آموزش غیرانتفاعی فاقد امکانات مناسب افزایش یافته است؛ اما کارکنان دانشگاه آزاد می‌توانند با تلاش و دوری از یأس و ناامیدی، مشکل پیش رو را پشت سرگذاشته و موجبات رشد تعالی دانشگاه را فراهم آورند.


قاسم جعفری عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی نیز پس از تبریک روز زن و ولادت دختر پیامبر اسلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که همه باید در حفظ و ماندگاری آن تلاش کنند و از همه توان خود بهره ببرند.


به گزارش آنا،‌ هریک از کارکنان حاضر در این نشست، مسائل و مشکلات دانشگاه و ایده‌ها و راهکارهای خود را در برون‌رفت را بیان کردند و از کارکنان خانم با اهدای لوح و گل قدردانی شد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته