دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1397 - 16:13
با حضور مسئولان انجام شد؛

معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین

مراسم تکریم و معارفه رؤسای جدید و قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر : 321770
photo_2018-10-29_16-14-51.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسفراین، در این مراسم با حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، حامد خراسانی طرقی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین منصوب و از تلاش‌های حمید دارابی سرپرست سابق این واحد دانشگاهی قدردانی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد در این مراسم با تشکر از تلاش‌های حمید دارابی و قبول مسئولیت از سوی حامد خراسانی‌طرقی به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین گفت: قطعاً برگزاری این‌گونه مراسم و مناسبت‌ها نه به‌عنوان مراسم تکریم و معارفه بلکه به‌نوعی واگذاری امانتی گرانبها به مدیر بعدی است.


رجبعلی وثوقی‌مطلق تأکید کرد: همه افراد باید کمک و یاری کنند تا بتوانیم دانشگاه آزاد اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم.


حمید دارابی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین هم در این مراسم به بیان گزارش و عملکردهای مدیریتی دوران مسئولیت خویش پرداخت.


در این جلسه حامد خراسانی‌طرقی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به برنامه‌های خود در مدیریت دانشگاه اشاره کرد.


وی استفاده از خرد جمعی، فراهم‌کردن بستر مناسب برای مشارکت همه اعضای هیأت علمی دانشگاه، ارتقای آموزش و پژوهش دانشگاه، تقویت انجمن‌های علمی، استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و تعامل با تمام دستگاه‌ها و ادارات را ازجمله برنامه‌های خود در آینده اعلام کرد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته