دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1397 - 22:21
قاسمی عنوان کرد:

حمایت‌ بی‌دریغ دانشگاه آزاد اسلامی از پیشبرد و توسعه علوم پزشکی

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای پیشبرد و توسعه دانشکده‌های علوم پزشکی حمایت‌های بی‌دریغی دارد.
کد خبر : 364434
IMG_9643.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، کیانوش قاسمی عصر امروز در جلسه معارفه دانشجویان جدید رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سیری طولانی را در جهت گسترش همه رشته‌ها به‌خصوص در علوم پزشکی طی کرده است.


رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: در برخی واحدها سابقه طولانی تدریس در رشته‌های علوم پزشکی توسط اساتید برجسته وجود دارد و در سال‌های اخیر واحد کرمان در فعالیت‌های رشته پزشکی آغاز خوبی داشته و موفق بوده است.


وی با تأکید بر این موضوع که به دلیل ارتباط تنگاتنگ رشته پزشکی با روح و جسم مردم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است، گفت: افرادی که در وادی پزشکی پای می‌گذارند بی شک به اهمیت جایگاه پزشک پی برده و باید مسئولیت پذیر و متعهد باشند.


قاسمی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و مسئولان واحد، در جهت پیشبرد و توسعه دانشکده‌های علوم پزشکی، حمایت‌های بی‌دریغی دارند و در راستای اجرایی نیز از این اهداف با تمام توان پشتیبانی می‌کنند.


وی تصریح کرد: در استان کرمان افراد برجسته و تأثیرگذار زیادی داریم که در حال خدمت‌رسانی به مردمند و بسیاری از آن‌ها دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستند و این از افتخارات بزرگ محسوب می شود.


رئیس دانشکده پزشکی واحد کرمان خاطرنشان کرد: اساتید برجسته رشته پزشکی و کادر مجرب بیمارستانی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای آموزش‌های باکیفیت تلاش‌های زیادی انجام می‌دهند که نشانه توجه به اهمیت آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی است.


دکتر رئیس پور

در ادامه علی رئیس پور اظهار کرد: باتوجه به بالا بودن تراز علمی و رتبه کنکور دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی پیشرفت این دانشجویان بسیار مهم و مورد توجه است.


مدیر کل برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به سخت و دشوار بودن امتحانات جامع علوم پایه پزشکی افزود: باعث افتخار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان است که نفرات برتر این آزمون از دانشجویان این واحد هستند.


وی گفت: دانشجویان در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنند و فارغ التحصیل می‌شوند نمایندگان دانشگاه در مجموعه‌های خود محسوب می‌شوند و دانشجویان پزشکی باید به عنوان سفیران سلامت عزت و جایگاه دانشگاه را قدر بدانند.


رئیس پور تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از 3 دانشگاه برتر کشور است و به همین دلیل از جایگاه معتبر بین المللی برخوردار بوده و بر این اساس کیفیت آموزش و پژوهش نیز در این دانشگاه بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.


رئیس پور- دانشکده پزشکی
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر جایگاه عظیم پزشکان در فرهنگ اسلامی و ایرانی خاطرنشان کرد: این جایگاه رفیع بسیار حائز اهمیت و دارای درجه معنوی است و دانشجویان باید آداب فعالیت در این رشته را از اساتید مجرب خود بیاموزند.


رئیس پور با اشاره به برخی موفقیت‌های محققین رشته‌های علوم پزشکی گفت: در رشته پزشکی، آموزش و تحصیل بخشی از دوران دانشجویی محسوب می‌شود اما تلاش دانشجویان بخش بزرگی از موفقیت‌های آینده را رقم خواهد زد.


وی افزود: تقویت بنیه علمی و فکری دانشجویان توسط تحقیق و پژوهش و با کمک اساتید مشاور صورت می‌پذیرد و امیدواریم در عرصه ارائه ایده‌ها و محصولات دانش بنیان شاهد فعالیت بیشتر دانشجویان پزشکی باشیم.


رئیس پور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای حمایت از ایده‌های نو  و صنعتی شدن آن‌ها حمایت‌های مادی و معنوی زیادی را انجام می‌دهد که نشان از جایگاه بالای توجه به مقوله پژوهش و اقتصاد دانش بنیان در این دانشگاه است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته