دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خداپرست در گفتگو با آنا:

مؤسسه موسیقی مأوی پذیرای طرح‌های ارزشمند است

مدیر مؤسسه موسیقی مأوی گفت: مؤسسه موسیقی مأوی در انحصار یک گروه خاص نیست، تمام طرح‌های هنری که ارزشمند باشند را می‌پذیریم و آماده همکاری هستیم.
کد خبر : 363438
2794765 (1).jpg

احسان خداپرست در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های مؤسسه هنری مأوی در زمینه هنر موسیقی کشور گفت: موسسه مأوی برای ساخت موسیقی‌های ارزشمند و سالم در کشور فعالیت‌های خود را آغاز کرده و از همان ابتدا نیز به‌دنبال تولید آثاری ارزشمند با اصالت و تأثیر‌گذار بوده‌ است. آثاری را تولید می‌کنیم که به اصالت و ارزش‌های ما وابستگی مستقیم داشته باشد و زمانی که مخاطب از گوش دادن به آن فارغ می‌شود، حال خوبی پیدا کرده‌ باشد و این حال نیز برایش ماندگار شود.


مدیر مؤسسه موسیقی مأوی بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر شاهد تولید بسیاری از کار‌های موسیقی هستیم که اساساََ بعد از شنیده‌ شدن توسط مخاطب به هیچ وجه حال مخاطب را خوب نمی‌کنند و تنها برای لحظاتی توسط شنونده شنیده می‌شود و هیچ تأثیری در بهبود حال مخاطبان خود نداشته و ندارد.


خداپرست بیان کرد: ما در مؤسسه هنری مأوی، اقداماتی را در جهت تولید آثار موسیقی سالم و تأثیر‌گذار در جامعه انجام داده‌ایم که یکی از این اقدامات، تولید آلبوم «حالا که می‌روی» به خوانندگی هنرمند مردمی محمد معتمدی است. در تولید موسیقی‌های مرکز مأوی با تمام قوی و نیرو سعی کرده‌ایم که موسیقی سالم و در شأن ایران و ایرانی تولید کنیم .


وی یادآور شد: مؤسسه هنری  اوج و مؤسسه موسیقی مأوی خارج از هرگونه گرایش‌های خاص، فقط به تولید آثار فاخر هنری و موسیقیایی می‌اندیشد. درب مؤسسه موسیقی مأوی به روی تمام هنرمندان و هنردوستان باز است و برای دریافت طرح‌های خوب و ارزشی در زمینه موسیقی آمادگی داریم.


انتهای پیام/4100/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی سنتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته