دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 09:10
در جمع دانشگاهیان واحد تبریز

فرماندار تبریز: تغییرات ساختاری در دانشگاه آزاد اسلامی نویدبخش و امیدوارکننده است

فرماندار تبریز با نویدبخش خواندن و امیدوارکننده‌ دانستن تغییرات ساختاری در دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار رسیدن واحد تبریز به منزلت و جایگاه والاتری با مدیریت دکتر انگجی شد.
کد خبر : 36327

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، رحیم شهرتی‌فر در مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند در جمع دانشگاهیان واحد تبریز گفت: دنیا به مانند دهکده جهانی است و علم‌گرایی‌، تکنولوژی و ارتباطات جوامع بشری را به هم نزدیک کرده و ما در معرض تفکرات، اقدامات و ذهنیات مختلف هستیم و دانشگاه‌ها باید به ضرورت‌های تربیتی در این زمینه بیشتر بپردازند.


فرماندار تبریز تصریح کرد: تربیت اخلاقی در جامعه باعث خودیابی می‌شود و اخلاقی بودن به مثابه کارت بیمه انسانیت را تضمین می‌کند. دانشگاه‌ها ضرورت‌های تربیتی را بیشتر تبیین کنند.


وی تأکید کرد: به تجربه دیده شده است زمانی که عناصر غیردانشگاهی و سیاست‌زده‌ها در محیط دانشگاه حضور داشتند، صدمات جبران‌ناپذیری به دانشگاه وارد و زمانی که شخصیت‌های باتجربه و دلسوز قبول مسئولیت کرده‌اند، وضعیت بهتری در دانشگاه‌ها حاکم شده است.


شهرتی‌فر با بیان اینکه ملت بزرگ و حماسه‌ساز ایران با انتخاب دکتر روحانی، دولت تدبیر و امید، راه مستقیم، میانه و اعتدال را در اداره امور کشور برگزیدند و جامعه را از دچار شدن به افراط و تفریط دور کردند، انتخابات پیش رو را یادآور شد و گفت: باید در انتخاب افراد دقت داشته و افراد اصلح را برگزید. انسجام درونی کشور از طریق علاقه و حب به وطن میسر است و باید به آن توجه داشت.


مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند به همت اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی و معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نهم شهریور جاری در سالن شهریار این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته