دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 شهريور 1394 - 08:54
در جمع کارکنان واحد تبریز

انگجی خبر داد؛ راه‌اندازی و تجهیز کامل بیمارستان امام سجاد (ع) واحد تبریز در آینده نزدیک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و تبریز از راه‌اندازی و تجهیز کامل بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر : 36326

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر سید جواد انگجی عصر دیروز در جمع کارکنان واحد تبریز در مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند گفت: مسیر حرکت دانشگاه در مسیر انسان‌سازی و تربیت نیروی انسانی برای جامعه است و مشیت ما به لطف خداوند این است که در این محیط علمی مشغول به خدمت باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با توجه به دیدار اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری توجه به علم و شتاب علمی کشور را از اولویت‌های دولت تدبیر و امید برشمردند و فرمودند نگذارید کشور از شتاب علمی عقب باشد. با توجه به بیانات ایشان، برای شتاب‌دهی به علم وظیفه ما دانشگاهیان که در مرکز علم و تربیت نیروی انسانی هستیم، سنگین‌تر است و باید همت و تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشیم.


انگجی تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی در دانشگاه‌ها برای آینده کشور با دو بال کارمندان و هیأت علمی میسر و محقق می‌شود و ما به داشتن کارکنانی صدیق، فهیم و کارآمد و آگاه که روح تشکیلات سازمانی هستند، افتخار می‌کنیم.








انگجی: تربیت نیروی انسانی در دانشگاه‌ها برای آینده کشور با دو بال کارمندان و هیأت علمی میسر و محقق می‌شود و ما به داشتن کارکنانی صدیق، فهیم و کارآمد و آگاه که روح تشکیلات سازمانی هستند، افتخار می‌کنیم

وی با تشکر از همراهی و همدلی استاندار، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر با دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و تبریز در راستای ارتقای دانشگاه در تمام زمینه‌ها از تبدیل وضعیت برخی کارمندان قراردادی، ارائه تسهیلات مسافرتی زیارتی و سیاحتی، تأسیس صندوق همیاری برای کمک به هزینه درمان بیماری‌های خاص، راه‌اندازی و تجهیز کامل بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش آنا، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز هم با تجلیل از همکاران و کارکنانی که به دیار باقی رفته و یا بازنشسته شده‌اند، گفت: حرکت دانشگاه بستگی به برنامه‌ساز آن دارد و به مثابه لوکوموتیوی است که چرخ‌های آن مدیران هستند و اگر همه چرخ‌ها با هم هماهنگ باشند، اهداف والای آن با هزینه کم و در زمان اندک، سریعتر به سرمنزل مقصود می‌رسد.


عبدالحسین رسولی‌نژاد از احداث استخر دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در راستای درآمدزایی افزود: انجام سریع امور مربوط به مطالبات بیمه کارکنان، ارائه تسهیلات برای سفرهای زیارتی، اعطای وام‌ها و تسهیلات، دریافت اعتبارات برای ارائه وام از بانک‌های مختلف، عقد قرارداد با استخرها، رستوران‌ها و بیمه خودرو برخی از اقداماتی است که در راستای رفاه کارکنان صورت گرفته است.


در ادامه از کتاب«اذان ندای حق» حاج ایوب نجفی، مدرس و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی تبریز رونمایی شد و در نهایت از کارمندان منتخب، بازنشسته، بازخریدی و خانواده کارمندان فوت‌شده تجلیل به عمل آمد.


مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند به همت اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی و معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نهم شهریور ماه سالجاری در سالن شهریار این دانشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته