دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1397 - 14:50
نیک‌پسند عنوان کرد:

رسالت سما در حوزه مهارت‌آموزی

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: سما علاوه بر آموزش نظری در حوزه مهارت‌آموزی نیز رسالت خاصی دارد.
کد خبر : 362961
اردوي+ توجيهي سما واحد رشت.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد نیک‌پسند صبح امروز در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید نیمسال دوم آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای واحد رشت با بیان اینکه 3 هزار و 500 دانشجو در آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سمای استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: از این تعداد یک‌هزار و 100 دانشجو در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای واحد رشت حضور دارند.


وی افزود: هدفی که برای آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای تعریف شده مهارت‌آموزی است.


معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با دعوت دانشجویان به حضور فعال در کارگروه‌های تخصصی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما گفت: سما علاوه بر آموزش نظری، در حوزه مهارت‌آموزی نیز رسالت خاصی دارد تا دانشجوی توانمند و کارورز تحویل جامعه بدهد.



نیک‌پسند وجود 23 کارگاه و آزمایشگاه مجهز در آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای واحد رشت را نشان‌دهنده اهمیت حرفه‌آموزی و مهارت‌ورزی در این آموزشکده عنوان کرد.


علی علیجانپور مدیر آموزش آموزشکده فنی و حرفه‌ای سمای واحد رشت نیز در ادامه این مراسم مقررات و قوانین آموزشی دوره کاردانی را برای دانشجویان حاضر در این جلسه تشریح کرد.



به گزارش آنا،‌ معرفی واحدهای مختلف آموزشکده و توضیح قوانین آموزشی و مالی و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 بود.


انتهای پیام/4121/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته