دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1398 - 10:20

ایران میزبانی بحرین از نشست امنیت دریانوردی در خلیج فارس را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکوم کردن میزبانی بحرین از نشست امنیت دریانوردی در خلیج فارس، گفت: انتظار می‌رود کشورهای متطقه با تدبیر و دوراندیشی مانع مداخلات تنش‌آفرین بیگانگان در منطقه شوند.
کد خبر : 362960
_MID7406.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وزارت امور خارجه، سیدعباس موسوی درباره میزبانی منامه از نشستی با محوریت امنیت دریانوردی، گفت: اقدامات ضد ایرانی دولت بحرین در برگزاری نشست‌های مشکوک و تحریک‌آمیز و همچنین اتهامات وارده در بیانیه‌های اخیر وزارت امور خارجه آن کشور علیه جمهوری اسلامی ایران محکوم است.


وی افزود: این‌گونه نشست‌ها اقدامی در راستای برهم زدن ثبات و امنیت و زمینه‌ساز مداخلات نیروهای فرا منطقه‌ای و رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس است.


وزیر امور خارجه کشورمان مقامات بحرین را به توقف تحرکات و اقدامات نابخردانه و اتخاذ رویکردی سازنده به جای ایفای نقش تدارکاتی در برگزاری چنین نشست‌هایی فراخواند و افزود: امنیت کشورهای منطقه غیر قابل تفکیک است و امکان برخورداری برخی از امنیت به بهای ناامنی دیگران وجود ندارد و انتظار می‌رود کشورهای متطقه با تدبیر و دوراندیشی مانع مداخلات تنش‌آفرین بیگانگان در منطقه شوند.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته