دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1397 - 13:41
استاندار زنجان:

40 پروژه شاخص در استان زنجان تعریف شده است

استاندار زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 40 پروژه شاخص در استان زنجان تعریف‌شده که دو پروژه شهرک برق، IT و تعیین برند شهری از جمله آنهاست.
کد خبر : 362953
600600p23747EDNmainphoto_2019-02-23_10-39-46.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه تعیین برند شهری زنجان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی، 40 پروژه برای اجرا در استان زنجان انتخاب شده که برنامه‌ریزی‌های لازم برای چگونگی پیشبرد آنها در دست انجام است و در این میان فاز اول شهرک برق و الکترونیک و «آی تی» دهه فجر امسال افتتاح شد.


وی با بیان اینکه برای تعیین برند شهری زنجان می‌توان از نظر و ایده‌های مردم و صاحب‌نظران در استان زنجان نیز استفاده و در این راستا همایشی برگزار کرد، افزود: در ارتباط با برندسازی می‌توان با همکاری دانشگاه همایش‌هایی در استان برگزار کرد؛ همانگونه که در ارتباط با بازآفرینی شهری از گروه عمران و معماری دانشگاه زنجان و سایر کارشناسان خواسته شده تا نظر و دیدگاه‌های خود را ارائه کنند.


استاندار زنجان خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد که استان از دیدگاه‌های افراد نخبه استفاده کند و در این میان مشارکت و نظرات مردمی نقش اثرگذاری در توسعه برند شهری دارد.


حقیقی اضافه کرد: بهره‌گیری از آرای مختلف می‌تواند به عملیاتی شدن بهتر کارها منجر شود و این در حالی است که شهر زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نامگذاری شده و بر این مبنا باید به توسعه و پیشرفت خود در حوزه‌های گوناگون ادامه دهد.


وی ادامه داد: فعال‌کردن اقشار مختلف و اصلاح دیدگاه‌ها در این بخش نقش اثرگذاری دارد و در این میان اعضای حقیقی، حقوقی و افراد صاحب‌نظر باید در این جلسات مشارکت فعالانه‌ای داشته باشند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته