دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1397 - 16:22
سومین دوره مسابقات نجات‌غریق؛

دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان رقابت‌های نجات‌غریق باشگاه‌های کشور شد

دانشگاه آزاد اسلامی در پایان سومین دوره رقابت‌های نجات‌غریق باشگاه‌های کشور با کسب ۶۲۲ امتیاز قهرمان شد.
کد خبر : 362604
نجات+غریق.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صبح امروز چهارمین و آخرین مرحله از سومین دوره رقابت‌های نجات‌غریق باشگاه‌های کشور در بخش (استخری) و به میزبانی استخر دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد.


این مرحله از رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم باشگاهی از سراسر کشور و در ۶ ماده برگزار شد که در پایان و در رشته ۲۰۰ متر شنا با مانع، سعید آشتیانی ارمغان از مشهد مقام اول، سهیل آشتیانی ارمغان از مشهد مقام دوم و و احسان شفائیان از دانشگاه آزاد اسلامی مقام سوم را کسب کرد.


در رشته ۵۰*۴ متر ترکیبی مقام اول به تیم نیروی زمینی رسید و  ارمغان مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.


اما در ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین غواصی، پوریا مالدار قصری از دانشگاه آزاد اسلامی، امین شایسته از تیم نیروی زمینی و محمدرضا حسین زاده از تیم قدس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.


در رشته ۵۰ متر حمل آدمک، مقام اول به آرین زارع  و مقام دوم به امین شایسته از تیم نیروی زمینی رسید. بهشاد علیزاده از تیم غدیر گرگان نیز حائز عنوان سوم شد.


در ۱۰۰ متر حمل آدمک با تیوپ نجات نیز پوریا شفیعی از دانشگاه آزاد اسلامی مقام اول را کسب کرد. سهیل آشتیانی و صادق غیاثوند از تیم ارمغان مشهد نیز دوم و سوم شدند.


در رشته ۲۵*۴ متر حمل آدمک تیمی، نیروی زمینی اول شد. تیم  قدس اهواز رتیه دوم و دانشگاه آزاد اسلامی مقام سوم را کسب کرد.


قهرمانی نجات غریق دانشگاه آزاد

در پایان سومین دوره رقابت‌های نجات‌غریق باشگاه‌های کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۶۲۲ امتیاز قهرمان شد تیم ارمغان مشهد با ۵۳۶ امتیاز نایب‌قهرمان شد و نیروی زمینی ارتش با کسب ۴۹۳ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته