دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1397 - 10:12
در مسابقات والیبال کشوری؛

نماینده خراسان رضوی با درخشش دانشگاه آزاد اسلامی قوچان قهرمان شد

تیم والیبال استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان به‌عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی برای نخستین بار قهرمان مسابقات کشوری شد.
کد خبر : 361232
photo5997100489839325357.jpg

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با ابراز خرسندی از درخشش تیم والیبال استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی به خبرنگار خبرگزاری آنا در قوچان گفت: تیم والیبال استادان و کارکنان واحد قوچان با پشت سرگذاشتن تمام رقبای خود برای نخستین بار در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی دست یافت. 


غلامرضا کاظمی با تشریح این مسابقات ادامه داد: در این مسابقات که ۱۲ تیم از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند، تیم‌ها به صورت دوره‌ای و حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند. 


وی با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد، افزود: تیم والیبال استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان به نمایندگی از واحدهای دانشگاهی استان خراسان رضوی با پشت سرگذاشتن تمام حریفان خود با اقتدار، مقام نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد.


 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با اشاره به ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد: این دانشگاه از نظر سخت‌افزاری، امکانات و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در سال‌های گذشته بستر بسیار خوبی را برای توسعه ورزش در میان جامعه دانشگاهی منطقه شمال شرق کشور ایجاد کرده و اکنون بزرگترین مجموعه ورزشی خراسان رضوی به مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده است. 


کاظمی با اشاره به وجود یکی از بزرگترین مجموعه‌های  ورزشی در این واحد دانشگاهی تأکید کرد: توسعه ورزش در رشته‌های مختلف یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی قوچان محسوب می‌شود و در این راستا در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک و با همراهی فدراسیون‌های مختلف ورزشی میزبانی متفاوت برای مسابقات کشوری رشته‌های مختلف باشیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته