دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1397 - 16:37
سفیر سوریه در ایران:

راهبرد آیت‌الله خامنه‌ای در منطقه، پیروزی‌های مقاومت را رقم زد

سفیر سوریه در ایران گفت: راهبرد آیت‌الله خامنه‌ای در منطقه توانست پیروزی‌های مقاومت را رقم بزند.
کد خبر : 362595

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، عدنان محمود سفیر سوریه در ایران پیش‌ازظهر امروز در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت 140 شهید روحانی مدافع حرم که در جامعة‌الزهرا(س) در قم برگزار شد، گفت: حامل سلام و درودهای بشار اسد رئیس جمهور سوریه به سربازان خط مقاومت هستم که علیه جبهه استکبار و صهیونیسم جمع شده‌اند، همچنین درود خود را به همه برادران و مبارزان با عزت جمهوری اسلامی ایران می‌رسانم که با قدرت و صلابت مقابل تکفیری‌ها ایستاده‌اند و در صف نخست مقابله با دشمنان، تکفیری‌ها و تروریسم و حامیان‌شان قرار دارند.


وی افزود: آنها سینه‌های خود را مقابل مدعیان حقوق بشر و حامیان دشمن صهیونیستی و مزدوران‌شان سپر کردند. جمهوری عربی سوریه از جمهوری اسلامی ایران، عراق و نیروهای مقاومت که با خون خود پیروزی‌های مهمی را رقم زده‌اند و با مقاومت و مجاهدت شگفتی آفریده‌اند، قدردانی می‌کند.


عدنان محمود تأکید کرد: روحیه شهادت، مقاومت و دفاع، سلاح بزرگ ما مقابل استکبار و تروریسم است و با انواع سلاح مقابل تکفیری‌ها و دشمن ایستاده‌ایم. ارتش عربی سوریه یک‌تنه در راه دفاع از کشور، جان‌فشانی می‌کند.


سفیر سوریه در تهران گفت: این مراسم هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مقارن با برگزاری راهپیمایی مردم ایران در 22 بهمن انجام می‌شود؛ دو اتفاق مهمی که قدم‌های راسخ ملت ایران را به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نشان می‌دهد که اثبات کرده‌اند می‌توانند با گام‌های استوار خود بر پیکر تروریسم ضربه وارد کنند. راهبرد آیت‌الله خامنه‌ای در منطقه توانست پیروزی‌های مقاومت را رقم بزند.


عدنان محمود گفت: سوریه به رهبری بشار اسد قدر جان‌فشانی‌های رزمندگان ایران، حزب‌الله عراق و نیروهای مقاومت را می‌داند که تحت لوای مقاومت، با اشغالگری مبارزه می‌کنند. عراق، سوریه، حزب‌الله و نیروهای مقاومت با همه توان در راه مقابله با تروریسم گام برداشته و توانسته‌اند از حق مستضعفان عالم دفاع کنند و پیروز شوند.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته