دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مهر 1396 - 10:57
سفیر سوریه در تهران:

قطع دست گروه‌های تروریستی از خاک سوریه نقشه‌های آمریکا را نابود خواهدکرد

سفیر سوریه در تهران، دولت و ملت ایران را شریک نظام سوریه در پیروزی‌ها بر گروه‌های تروریستی خواند و بابت حمایت‌های ایران از کشورش، از رهبر انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر : 220323

گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا: پیروزی‌ها و موفقیت‌های نظام سوریه در مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی بهانه‌ای شد تا عدنان محمود به دیدار دکتر علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری برود. در این دیدار ولایتی گزارشی از تحولات سوریه را از زبان سفیر این کشور در تهران شنید و در مقابل مشاور رهبر انقلاب توصیه‌هایی را در زمینه مبارزه با تروریسم برای انتقال به مقام‌های سوری مطرح کرد.


در حاشیه این دیدار عدنان محمود، سفیر سوریه در تهران در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره اینکه «روند مبارزه با گروه‌های تروریستی در سوریه در چه مرحله‌ای قرار دارد؟» گفت: «در در حال گذراندن مرحله نهایی شکست گروه‌های تکفیری هستیم و قطعا به این موضوع دست خواهیم یافت.»


وی با بیان اینکه با قطع دست گروه‌های تروریستی از خاک سوریه نقشه‌های شوم آمریکا نقش بر آب خواهد شد، تصریح کرد: «ارتش و ملت سوریه در روند مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری از حمایت‌های ایران برخوردار شده‌اند و ما بابت این موضوع از رهبر انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می‌کنیم.»


محمود در ادامه تصریح کرد دولت و ملت ایران شریک نظام سوریه هستند و شریک ما در پیروزی‌ها بر گروه‌های تروریستی محسوب می‌شوند.


سفیر سوریه در تهران گفت: «هجمه‌های دشمنان منطقه علیه جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل موفقیت‌ها و پیروزی‌هایی است که به دست آمده و می‌دانند که ایران با تمام قوا در مقابل تروریست‌ها ایستادگی کرده‌اند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته