دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گیم تئاتر «راز گنجور» امروز به پایان می‌رسد

امروز آخرین روز از اجرای اولین بازی تئاتر دیجیتال«راز گنجور» ویژه کودک و نوجوان است.
کد خبر : 362455
94154_img_20181226_085318_760.2d42c6.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (سالن بوستان) که از 9 دی ماه میزبان اجرای بازی تئاتر «راز گنجور» بود، امروز ساعت 17، آخرین اجرای خود را دارد.


این اثر به کارگردانی هانی حسینی و مرضیه نادری و با بازیگران و بازی‌دهندگان عروسک: سها آردم، هانی حسینی، رامین کهن (مهمان از کمپانی تئاتر سایه) و متین گودرزی است.


برخی از عواملی که در این پروژه همکاری داشتند، عبارتند از: تولید انیمیشن: مسعود جعفری، آرین حسنوندی، آرمان مقدم، گروه طراحان: فضای تعاملی و ویدیو مپینگ: آرمان مقدم، عروسک: صدف بیگدلی، لباس: مرضیه نادری، تصویرسازی: آرین حسنوندی، صدا و آهنگسازی: سهیل سهیلی، پوستر و بروشور: مرضیه سرمشقی، رفعت هاشمی سیسخت، نور: هانی حسینی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: معصومه آرواز، مدیر صحنه: محمد اعیانی، امور اجرایی صحنه: حجت هاشمی، عکاسی و ساخت تیزر: امیر عسگری، روابط عمومی: ریحانه مطهری و امور رسانه‌ای: زینب لک


این بازی نمایش بر اساس طرحی از ثمین زاهدانی و مناسب کودکان بالای ۵ سال است و در خلاصه آن آمده است: در سرزمینی دور، پَلَشت، دیوِ پلیدی‌ها راز شادی را می‌رباید و مردمان آن سرزمین کم کم شادی را از یاد می‌برند. تا اینکه گنجور پسر بچه‌ای که نزد سیمرغ بزرگ شده است، تصمیم می گیرد تا شادی را برای مردمان سرزمینش پس بگیرد، اما او به تنهایی توان مقابله با پلشت را ندارد ... .


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته