دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1397 - 11:13
منظری‌توکلی:

بسیج یکی از سرمایه‌های گران‌سنگ انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بسیج را یکی از سرمایه‌های گران‌سنگ انقلاب اسلامی قلمداد کرد.
کد خبر : 362157
IMG_9721.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی روز گذشته در نشست معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: بسیج یکی از سرمایه‌های گران‌سنگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و بسیج دانشجویی و اساتید می‌توانند در جای جای انقلاب اسلامی یاری‌گر رسیدن به اهداف والای آن باشند.


وی با یادآوری حضور نیروهای توانمند در بسیج اساتید و دانشجویی افزود: این دو نهاد ارزشمند، برآمده از انقلاب اسلامی هستند و باید از آثار و خدمات آنها در دانشگاه بهره‌مند شویم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: اهمیت و جایگاه این دو نهاد بین مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بسیار چشمگیر است و فعالیت‌های آنها یکی از اولویت‌های مهم فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.


منظری‌توکلی با تأکید بر این موضوع که بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد کاملاً مشترکی دارند و آن تحویل جوانان کارآمد انقلابی به جامعه است، تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیج اساتید و دانشجویی دو نهاد ارزشمند انقلابی هستند که در راستای حفظ ارزش‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی و انجام رهنمودهای مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند، باید به‌صورت همه‌جانبه حمایت شوند.


وی خاطرنشان کرد: با همکاری بسیج دانشجویی و بسیج اساتید فعالیت‌های بسیاری در راستای برگزاری این کنگره صورت گرفته است که به‌طور قطع بازخوردهای خوبی خواهد داشت.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته