دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1397 - 12:04
معاون سمای واحد رشت:

بیش از هزار و 400 نفر در رقابت قرآنی طرح قدس شرکت کردند

معاون سمای واحد رشت گفت: بیش از هزار و 400 نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و کارکنان سما در رقابت قرآنی «طرح‌قدس» در مرحله درون‌واحدی شرکت کردند.
کد خبر : 361933
آموزش +قرآن در سما.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مهم‌‏ترین رویکرد سما در حوزه فعالیت‌های قرآنی را جامعیت آموزش قرآن در مراکز آموزشی سما مدارس و آموزشکده عنوان کرد و اظهار کرد:  آموزش قرآن در سمای‌طرح قدس در طول سال تحصیلی در همه مراکز آموزشی اعم از مدارس و آموزشکده با حضور استادان و  مربیان برجسته قرآنی برگزار می‌شود.


محمد نیک‌پسند با بیان حضور حداکثری در مسابقات قرآنی سما «طرح قدس» در مرحله درون‌واحدی اظهار کرد: بیش از هزار و 400 نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و کارکنان سما واحد رشت در رشته‌های ترتیل، اذان، نهج البلاغه، تفسیر، تحقیق، انشای نماز، تدبر در آیات قرآن، حفظ، مداحی در دو‌بخش کتبی و شفاهی با‌هم رقابت کردند.


معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به‌ مرحله استانی که در دهه دوم اسفند سال جاری برگزار می‌شود راه خواهند یافت.


نیک‌پسند با بیان اینکه سما واحد رشت موفقیت‌ها و مقام‌های متعددی در عرصه‌های قرآنی و فرهنگی در منطقه و کشور به‌دست آورده گفت: فعالیت‌های قرآنی در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی بین دانش‌آموزان، دانشجویان و کارکنان سما در سال‌های اخیر از رشد کمی و کیفی درخور توجه برخوردار بوده است.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته