دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 شهريور 1394 - 08:43
صداقت به آنا خبر داد

بررسی دو طرح‌ دانش‌بنیان در واحد ملارد؛ ایجاد اتاق کشت بافت‌های گیاهی و گلخانه‌ای و آزمایشگاه تخصصی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد از بررسی و مطالعه دو طرح دانش‌بنیان در راستای فعالیت‌های اقتصادی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و تامین بخشی از بودجه غیرشهریه خبر داد.
کد خبر : 36191

دکتر سجاد صداقت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و فعالیت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: اتاق کشت بافت‌های گیاهی و گلخانه‌ای و آزمایشگاه تخصصی PCR دو طرحی است که در حال آماده‌سازی بوده و ادامه فعالیت‌های دانش‌بنیان این واحد محسوب می‌شود.


وی افزود:‌ در ادامه همکاری‌ها و فعالیت‌های سال گذشته، امسال نیز با دو شرکت مجری برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی شرکت حسابداری «سازمان حساب» و شرکت خدمات آموزشی مجتمع فنی «رایانگان» همکاری داریم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در سال 87 راه‌اندازی شده و اکنون 3 هزار دانشجو دارد، اظهار کرد: 27 رشته دانشگاهی در این واحد دایر است که 18 رشته آن در مقطع کارشناسی ارشد فعال هستند. 20 رشته نیز در مقطع تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی در مرحله برسی و پیگیری برای تصویب قرار دارد.




وی درباره پروژه‌های عمرانی این واحد هم اظهار کرد: ساخت پروژه سردر، محوطه‌سازی داخل دانشگاه، آماده‌سازی زمین‌های ورزشی روباز و برنامه‌ریزی برای ساختن سوله ورزشی از اقدامات عمرانی در حال انجام و پیگیری این واحد است.


به گفته صداقت، طرح مشترک فرهنگی پژوهشی «بررسی ابعاد فرهنگی، هنری، روان‌شناختی، فقهی و فلسفی موسیقی» که در دسته‌بندی رخدادی است، طرح ماندگار فرهنگی واحد ملارد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته