دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1397 - 17:01
علیدادی‌سلیمانی خبر داد:

ایجاد بزرگ‌ترین شهرک حمل‌ونقل کشور در منطقه گل‌گهر

مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر گفت: ایجاد بزرگ‌ترین شهرک حمل‌ونقل کشور در منطقه گل‌گهر از برنامه‌های در دست اقدام این شرکت است.
کد خبر : 361801
IMG_6510.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، مجید علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی هیئت رئیسه و مدیران گروه‌های آموزشی رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان گفت:  بیش از 45 درصد ذخایر سنگ‌آهن کشور در منطقه گل‌گهر وجود دارد و اکنون 50 درصد از نیاز مواد اولیه صنعت فولادسازی کشور از منطقه گل‌گهر تأمین می‌شود و تنها منطقه‌ای در کشور است که به‌زودی زنجیره فولادی در آن کامل می‌شود.


وی با بیان فعالیت‌های شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر عنوان کرد: مطالعات ایجاد شهرک صنعتی در منطقه گل‌گهر انجام شده و موافقت اصولی آن نیز گرفته شده است و به‌زودی شروع به کار خواهد کرد که فرصت مناسبی پیشروی دانشگاه است که بتواند در جذب سرمایه‌گذار و کارهای فنی و اقتصادی وارد شود و ایفای نقش کند.


مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر افزود: ایجاد بزرگ‌ترین شهرک حمل‌ونقل کشور در منطقه گل‌گهر از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این شرکت است که با همکاری دانشگاه آزاد می‌توانیم به نتایج پربارتر و مؤثرتری دست یابیم و به این موضوع نیز اعتقاد داریم که هرگاه دیدگاه علمی وارد صنعت شده نتایج بهتری کسب شده است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان نیز با ابراز خرسندی از حضور صنعتگران در دانشگاه و معرفی امکانات و دستاوردهای این واحد دانشگاهی گفت: توانمندی‌ها و امکاناتی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان ایجادشده نتیجه تلاش همه مدیران قبلی دانشگاه است و ما اکنون وظیفه داریم علاوه بر آموزش که رسالت اصلی دانشگاه است در بحث‌های پژوهشی و تحقیقاتی نیز وارد شویم.


علی یعقوبی‌پور بیان کرد: نگرش و دیدگاه دانشگاه آزاد اسلامی به سمتی رفته که باید واحدهای دانشگاهی از صرف آموزشی‌بودن خارج شوند و در همین راستا واحد سیرجان تلاش دارد توانمندی‌های خود را به شرکت‌های صنعتی و معدنی از جمله گل‌گهر و شرکت‌های تابع آن معرفی کند تا بتواند حلقه مفقوده و دیوار بی‌اعتمادی بین دانشگاه و صنعت را از بین ببرد و ارتباط بین دانشگاه و صنعت را بهبود ببخشد.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته