دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1397 - 14:09
رئیس دانشگاه آزاد سیرجان:

خدمات 40 ساله انقلاب را به دانشجویان انتقال دهیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان گفت: دانشجویان مهم‌ترین قشر جامعه هستند و باید خدمات ارزشمند 40 ساله این نظام را به آنها انتقال دهیم.
کد خبر : 352499
IMG_5675.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، علی یعقوبی‌پور صبح امروز در جمع اعضای کارگروه دانشگاهیان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی شهرستان سیرجان که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان تشکیل شد گفت: دانشجویان مهم‌ترین قشر جامعه هستند و باید خدمات ارزشمند 40ساله نظام را به آنان انتقال دهیم تا سفیران ما در جامعه شوند و بتوانند این دستاوردهای بزرگ را به افراد دیگر انتقال دهند.


وی با بیان خدمات علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پس از انقلاب در ایران اظهار کرد: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه علم و فناوری پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان خاطرنشان کرد: از آنجا که دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می‌کنند بذر یأس و ناامیدی را در جامعه ایران بکارند به کوری چشم آنها امسال در دهه فجر مردم با حضور فعال در برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان خواهند داد که پای این نظام ایستاده‌اند.


یعقوبی‌پور عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان آمادگی دارد به منظور ارائه خدمات به روستائیان محروم شهرستان با همکاری بسیج دانشجویی نسبت به برگزاری اردوهای جهادی با حضور دانشجویان رشته‌های پرستاری و روانشناسی اقدام کند.


وی با قدردانی از بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران فعلی آن افزود: دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در سال 1368 با دو رشته و 56 دانشجو کار خود را آغاز کرد و اکنون به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی این واحد دانشگاهی در سایت 86 هکتاری با بهترین امکانات آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی و کارگاهی و رفاهی توانسته نقش بی‌بدیلی در توسعه علم و دانش شهرستان سیرجان ایفا کند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته