دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1397 - 11:54
سردار ذوالقدری:

عامل تخریب ۹ دستگاه خودرو در صحنه جرم گردانده شد

رئیس پلیس امنیت پایتخت از بازسازی صحنه تخریب ۹ دستگاه خودرو در محله خراسان تهران توسط مجرم سابقه‌دار و گرداندن وی در صحنه جرم خبر داد.
کد خبر : 361641
photo_2019-02-18_11-31-06.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صبح امروز یکی از اراذل سطح یک منطقه میدان خراسان و شوش تهران برای بازسازی حادثه تخریب ۹ دستگاه خودرو به محل حادثه آورده شد و مأموران ضمن بازسازی صحنه، متهم را به پاتوق خود که قهوه خانه فرات در محله شوش بود بردند و به نوعی مراحل تأدیب وی را انجام دادند تا درس عبرتی برای دیگر افرادی که به فکر برهم زدن نظم اجتماعی هستند، شود.


سردار علی ذوالقدری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: ۲۴ بهمن ماه سال جاری بود که متوجه شدیم برخی از اراذل و اوباش در خیابان خراسان و ۱۷ شهریور اقدام به تخریب ۹ دستگاه خودرو کردند؛ بلافاصله پلیس پیشگیری وارد عمل شد و از طرفی چون آرامش مردم در محل خدشه‌دار شده بود تیمی از مأموران پلیس امنیت نیز برای شناسایی متهمان وارد عمل شد.


رئیس پلیس امنیت پایتخت ادامه داد: مأموران در همان ابتدای شروع تحقیقات به ۶ نفر مظنون شدند که در ساعت ۳ بامداد همان‌روز تعدادی از آنها را دستگیر کردیم اما نفر اصلی از تهران خارج و به شمال کشور رفته بود؛ لذا با اخذ مجوز قضایی وی را در مخفیگاهش در شمال کشور دستگیر کردیم.


وی گفت: متهم در پاتوق خود اقدام به مصرف مواد مخدر و قرص‌های روانگردان کرده بود و از طرفی این متهم در گذشته نیز سابقه نزاع و درگیری را داشته است.


ذوالقدری تصریح کرد: امروز بازسازی صحنه را انجام دادیم و شاکیان نیز در این مراسم حضور دارند. این اقدامات قطعاً موجب رضایت شهروندان نیز قرار خواهد گرفت.


رئیس پلیس امنیت پایتخت اظهار کرد: افرادی که مخل امنیت هستند بدانند پلیس به شدت با آنها برخورد می‌کند؛ اراذل و اوباش تهرانی در بانک اطلاعاتی ما هستند و اگر تخلفی انجام دهند حتماً با آنها برخورد خواهد شد.


وی در پایان گفت: طرح‌های پاکسازی ما  با هماهنگی مراجع قضائی ادامه خواهد شد؛ امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که امنیت مردم رو خدشه دار کنند با اقتدار برخورد خواهد شد.


انتهای پیام/۴۱۱۰/


انتهای پیام/

برچسب ها: اراذل و اوباش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته