دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نام‌نویسی مدرسه عالی نواب از اول اسفند آغاز می‌شود

پذیرش مدرسه عالی نواب مشهد برای سال تحصیلی 99 ــ 98 از اول اسفند آغاز می‌شود.
کد خبر : 361446
b9b29136-119c-4fc4-bc93-d9bc27ef2ac4.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مدرسه عالی نواب مشهد در چهار رشته تحصیلی در سطح دو و سه پیوسته از اول اسفند از میان طلاب واجد شرایط برای سال تحصیلی 99 ــ 98 دانش‌پژوه می‌پذیرد.


بر اساس این گزارش، مدرسه علمیه عالی نواب در سال تحصیلی آینده، در چهار رشته تخصصی فقه و اصول، کلام اسلامی، ادبیات عرب و فلسفه و کلام اسلامی طلبه پذیرش خواهد کرد.


این گزارش حاکی است، پذیرش سال تحصیلی جدید این مدرسه علمیه، در دو بخش عمومی و ویژه ممتازان است که با معرفی اساتید، مدیران و مسئولان آموزش مدارس سطح یک صورت خواهد پذیرفت. داشتن حداکثر 25 سال، ارائه گواهی اتمام یا اشتعال به پایه پنج حوزه و قبولی در آزمون از شرایط پذیرش در این مدرسه علمیه است.


این گزارش می‌افزاید، مزایا این مدرسه علمیه شامل اعطای دانشنامه سطح سه حوزه علمیه، امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح چهار حوزه و دکترا در مراکز آموزش عالی کشور و پرداخت کمک‌هزینه می‌شود. زمان ثبت‌نام از اول اسفندماه آغاز می‌شود که به‌صورت حضوری و یا با مراجعه به نشانی اینترنتی تا 28 اسفند امکان‌پذیر خواهد بود. زمان آزمون کتبی، روز جمعه 6 اردیبهشت‌ماه 1398 است و زمان مصاحبه علمی و اطلاعات تکمیلی در آینده اعلام خواهد شد.


به افراد ممتاز معرفی‌شده، مطابق شرایط مندرج در دفترچه پذیرش از آزمون کتبی معاف بوده و با ثبت‌نام اولیه فقط در مصاحبه علمی و عمومی شرکت کرده و با احراز موفقیت، پذیرش می‌شوند. پذیرفته‌شدگان در سطح دو و سه درصورتی‌که با موفقیت این دوره را به اتمام برسانند، از اولویت پذیرش در سطح چهار بهره‌مند خواهند شد.


گفتنی است، مدرسه علمیه عالی نواب از سال 1380 شروع به جذب طلاب در رشته‌های تخصصی کرده است و تعداد دانش‌آموختگان این مدرسه علمیه تاکنون به 573 نفر می‌رسد و طلاب در حال تحصیل مدرسه در حال حاضر 153 نفر هستند.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته