دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1397 - 12:42
آیت‌الله علوی گرگانی:

حادثه زاهدان در عزم ملت هیچ‌گونه تأثیری نخواهد گذاشت

استاد برجسته حوزه علمیه قم اعلام کرد: حادثه تروریستی زاهدان در عزم ملت برای حمایت از استقلال و عزت خود هیچ‌گونه تأثیری نخواهد گذاشت.
کد خبر : 360607

 به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در پی حمله تروریستی به اتوبوس حامل سپاهیان در زاهدان آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیام تسلیتی صادر کرد.


در بخشی از این پیام آمده است: خبر دردناک حمله گروهک جیش‌الظلم به اتوبوس حامل برخی سربازان و سپاهیان که در راه بازگشت به وطن خود بودند موجب تأثر گردید. این‌گونه حملات نشانگر عصبانیت دشمنان امنیت و آرامش این نظام از حضور مردم در صحنه‌های مختلف و پافشاری آنان بر استقلال و عزت ملی هست لکن در عزم ملت برای حمایت از استقلال و عزت خود هیچ‌گونه تأثیری نخواهد گذاشت.


در ادامه این پیام تصریح‌ شده است: ملت شریف ایران بداند دشمنانی که در عرصه‌های مختلف سعی در بدنام کردن نظام و رهبری دارند هرگز برای اقتدار و عزت این ملت ارزشی قائل نبوده و تلاش می‌کنند منطقه خاورمیانه مخصوصاً ایران را به جزیره ناامن تبدیل کرده تا نقشه‌های استکبار جهانی و غارت منابع خدادادی را تسهیل کنند. این‌جانب این حمله تروریستی را محکوم کرده و این مصیبت را در درجه اول به امام زمان علیه‌السلام سپس به مقام معظم رهبری و غیورمردان سپاه پاسداران و بازماندگان آن مرحومان تسلیت گفته و علو درجات را برای آنان مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/4090/پ

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته