دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1397 - 16:31
معاون پژوهش دانشگاه آزاد ساری:

بی‌توجهی به پژوهش موجب رکود دانشگاه می‌شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: بی‌توجهی و ضعف در عملکرد پژوهشی، دانشگاه را به سمت سکون و رکود می‌‌برد.
کد خبر : 361412
101453_11_IMG_7395 (Copy).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ساری، محمد فارسی صبح امروز در یکصدو هشتادونهمین جلسه شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با بیان اینکه سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی به سمت پژوهش‌محوری است، گفت: پژوهش کوششی برای یافتن بهترین راهکارهای ممکن و حل مسائل موجود و اصولاً کیفیت علمی پژوهشی هر دانشگاهی است.


وی افزود: پژوهش زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت هر مرکز علمی بوده و بی‌توجهی به این امر مهم و ضعف در عملکرد پژوهشی، دانشگاه را به سمت سکون و رکود می‌کشاند.


رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اظهار کرد: با هدف پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه تولید علم به ثروت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه‌های متعدد و متنوعی از سال گذشته صادر شده و ما نیز در مجموعه استان برنامه‌ریزی‌های مدونی ترتیب داده‌ایم تا این امر محقق شود.


فارسی فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری را خوب توصیف و عنوان کرد: سال‌های گذشته تعداد فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به‌میزان قابل توجهی رسیده  و حال وظیفه داریم که کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پژوهشی را در دستور کار قرار دهیم.


به گزارش آنا، در جلسه شورای پژوهشی واحد ساری، پیشرفت رساله دانشجویان پژوهش‌محور، بررسی و تحلیل سیستم محرکه خودروهای هیبریدی، طراحی یک مدل عملی نمونه و طرح کمیته تحقیقات دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته