دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1397 - 09:46
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن خیال خام به زانو درآوردن ملت ایران را به گور می‌برد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن با خیال به زانو درآوردن ملت ایران دست به جنایت می‌زند؛ اما این خیال خام را با خود به گور خواهد برد.
کد خبر : 361205
IMG_7309.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از  آزادشهر، آیت‌الله سیدحبیب‌الله قدمی شامگاه شنبه در نخستین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار‌ کرد: شهیدان در مسیر الهی و رسیدن به تکامل قدم برداشتند و خداوند  آنها را به مراتب عالی رساند. 


وی اضافه کرد: کارهای احمقانه دشمنان اسلام موجب ذلت و خواری آنان شده است و خداوند چهره پلید دشمنان را در دنیا برملا کرد، آنان با به شهادت‌رساندن افراد بی‌گناه خشم ملت مسلمان را درقبال خود به‌جوش آوردند. 


استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: خداوند در طول تاریخ، انسان‌ها را با روش‌های گوناگون امتحان می‌کند و شهدای غیور ما از این امتحان الهی سربلند شدند و ثابت کردند از تمام مال، جان و خانواده خود برای رضای خداوند متعال خواهند گذشت. 


قدمی با بیان برگزاری یادواره‌های شهدا در طول سال در کشور ادامه داد: برگزاری این یادواره‌ها باید جوانان ما را با فرهنگ شهادت، ایثار و جهاد آشنا کند و تقویت دین در باور مردم به‌ویژه جوانان را به همراه داشته باشد. 


وی یادآور شد: در شرایطی هستیم که باید فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی، صبر و شهادت بین مردم مانند هشت سال دفاع مقدس نهادینه شود و جوانان ما با فضا و معنویت سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آشنا شوند. 


استاد حوزه و دانشگاه متذکر شد: دست‌ دشمن به خون جوانان و کودکان مسلمان‌ در سراسر دنیا آلوده شده و به‌زودی نتیجه این عمل وقیحانه خود را می‌بیند. دشمن خیال می‌کند می‌تواند با به‌شهادت رساندن افراد بی‌دفاع و مظلوم در مردم رعب و وحشت ایجاد کند و  مردم ایران اسلامی را به زانو در‌آورد. 


قدمی اضافه کرد: چنین اعمال بی‌شرمانه موجب افزایش، تقویت پایداری و استقامت در بین مردم و سبب انسجام و وحدت ملی بین اقوام و مذاهب مختلف می‌شود. مردم ما آگاه و بیدار هستند و می‌دانند دشمن جهانخوار برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کار احمقانه‌ای می‌زند. 


وی بیان کرد: ملت ایران در 40 سال گذشته که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره پشتیبان نظام‌ جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده‌اند و با پیروی از فرمایش‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشتند. 


استاد حوزه و دانشگاه توضیح داد: مردم ایران با‌ استقامت و صبر در برابر جنگ روانی و جنگ اقتصادی دشمن این سختی‌ها را پشت‌سر گذاشته و به شهدا ثابت می‌کنند که راه این عزیزان ادامه دارد و ملت ایران تسلیم زور و ظلم نمی‌شود. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر نیز در این مراسم گفت: تدفین دو شهید خوشنام در این دانشگاه موجب تقویت معنویت دانشجویان در کنار فعالیت‌های آموزشی آنها شده است. تلاش ما این است  دانشجویان در کنار فعالیت‌های آموزشی با فعالیت‌های فرهنگی و دینی و رفتار و منش شهدا بیشتر آشنا شوند. 


محمدمهدی نادری تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در طول سال در کنار فعالیت‌های آموزشی، برنامه‌هایی مانند محفل انس با قرآن، برگزاری اردوی جهادی،  اعزام دانشجویان و استادان به راهیان نور را انجام می‌دهد.


به گزارش آنا، این مراسم با همت بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر و با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، مسئولان و معتمدین شهری، استادان و دانشجویان و جمع کثیری از مردم همیشه در صحنه آزادشهر برگزار شد.


انتهای پیام/4078/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته