دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شیرازی در گفتگو با آنا:

سازمان اطلاعات و امنیت سپاه شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌است

دبیر انجمن پیشکسوتان سپاس گفت: سازمان اطلاعات سپاه از بدو پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ است.
کد خبر : 361113
139510021714171389520164.jpg

سردار محسن شیرازی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های انجمن پیشکسوتان سپاس گفت: از فعالیت انجمن پیشکسوتان سپاس حدود 10 سال می‌گذرد و این انجمن به‌جهت قدردانی از پیشکسوتان عرصه اطلاعات و امنیت سپاه تشکیل شده است.


دبیر انجمن پیشکسوتان سپاس بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران، فعالیت‌های خود را در جهت حفظ نظام مقدس اسلامی آغاز کرد و با تمام توان خود مانند دیگر نهاد‌های انقلابی مانند بسیج، شبانه‌روز در خدمت انقلاب و اسلام بود. سازمان اطلاعات سپاه پاسداران نیز به همین منوال اما در گمنامی، تمام هجمه‌ها به نظام و انقلاب را با توکل به خدا خنثی کردند و در این راه نیز شهدای بسیار دادند.


شیرازی ادامه داد: اطلاعات سپاه در دوران دفاع مقدس نیز شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است، یکی از سخت‌ترین‌ کارها خدمت در اطلاعات و عملیات جنگ بود، که شهدای بسیاری نیز به انقلاب و امام تقدیم کرد. انجمن پیشکسوتان سپاس در جهت تکریم و پاسداشت زحمات پیشکسوتان اطلاعات سپاه تشکیل شده‌ است و هر ساله جلسه‌ای را برای تقدیر از پیشکسوتان و خانواده‌ شهدای اطلاعات و شهدای مدافع حرم برگزار می‌کند. انجمن پیشکسوتان سپاس یک انجمن کاملاََ مردم‌نهاد است و در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیشکسوتان عرصه اطلاعات سپاه اقدامات فرهنگی و هنری بسیاری را انجام داده است.


وی بیان کرد: رفتار اکثر شهدا در روز‌های آخر حیات‌شان، تغییر می‌کند. در میان بسیاری از دوستان و همرزمانم بودند شهدایی که در روز‌های نزدیک به شهادت، خود را وقف خدمت‌گذاری به دیگران کردند. زنده‌ نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در قالب همایش، نشست و هم‌اندیشی بسیار مؤثر است و می‌تواند در شناساندن شهدا به جامعه بسیار کارآمد باشد، البته نام سپاه با شهادت عجین است و هر فردی که لباس مقدس سپاه را به‌تن می‌کند با آرزوی شهادت در راه دفاع از میهن و اسلام در این راه گام می‌گذارد و آرزویی جز شهادت ندارد.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته