دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1397 - 15:59
رئیس دانشگاه آزاد گیلان:

شهیدان روشن‌کننده راه برای رسیدن به رستگاری هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: شهیدان ستارگان روشن‌کننده راه برای رسیدن ما به رستگاری و روشنی هستند.
کد خبر : 357805
IMG_0698.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، به‌مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رئیس و جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای رشت با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.


ابراهیم چیرانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: سلام برشهدا، به آنان که با گذشتن از جان عزیز خویش، استقلال، آزادی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای ملت همیشه در صحنه و شریف ایران رقم زدند.


وی افزود: عزت و منزلت امروز ما، مدیون شهدای انقلاب است و هدایایی را این شهدای گرانقدر برای ما به ارمغان آورده‌اند و آن نثار جان‌شان در راه خدا بوده است که با خلوص نیت تمام به پای انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب ریخته شد.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان برای ازخودگذشتگی، عشق و ایمان راستین روزی داده می‌شوند و همواره در اذهان و خاطره‌ها زنده خواهند ماند.


چیرانی تصریح کرد: شهیدان به‌عنوان ستارگانی هستند که روشن‌کننده راه ما برای رسیدن به رستگاری و روشنی هستند و با روشنایی مسیرمان موجب خواهند شد که از گمراهی به‌دور باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خاطرنشان کرد: وجود شهدا موجب آرامش قلب‌ها شده و بودن در جوار مزار این شهدای گرانقدر، دارای ارزشی بسیار بالاست؛ زیرا شهدا برای جامعه الگو هستند و برماست که ضمن ادای احترام به آنان، به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و از آرمان‌های‌شان پیروی کنیم؛ چراکه به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیای ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل، ولایت فقیه و تمام شهدای معزز است.


انتهای پیام/4103//4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته