دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1397 - 12:07
سخنگوی جنبش الحق بحرین:

جامعه جهانی می‌کوشد چهره استبدادی آل خلیفه را بزک کند

سخنگوی جنبش الحق بحرین از تلاش جامعه جهانی برای بزک چهره تروریستی و استبدادی آل خلیفه انتقاد کرد.
کد خبر : 360918
BQ4K0193.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «عبدالغنی الخنجر» سخنگوی جنبش «الحق» بحرین، پیش‌ازظهر امروز در مراسم گرامیداشت هشتمین سالگرد انقلاب ملت بحرین که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: هشت سال پیش انقلاب ملت بحرین با دگرگونی بزرگی شکل گرفت. انقلاب ما، انقلابی مردمی است که اهداف مشروع و بزرگی دارد.


وی افزود: انقلاب بحرین دارای مزیت‌هایی است ازجمله‌ اینکه همه مردم با همه مذاهب به خیابان آمده‌اند که البته با سرکوب نظام آل خلیفه و قلع و قمع آنها مواجه شدند. مردم با هر مذهب، فکر و اندیشه خواهان آزادی هستند. من به همه تأکید می‌کنم که انقلاب ما نمی‌شکند، محزون نمی‌شود و ادامه دارد.


خنجر تصریح کرد: استمرار انقلاب مردم ما در راستای آرمان مشروعی که داریم و لذا ما در امتداد احقاق حقوق ملت و آزادی مردم گام برمی‌داریم.


سخنگوی جنبش الحق بحرین تأکید کرد: در هشتمین سالگرد انقلاب، باز هم مردم انقلابی به خیابان‌ها می‌آیند و این درحالی‌ است که از سکوت مجامع جهانی انتقاد داریم. آنها از تروریست‌ها به‌طور رسمی حمایت می‌کنند و در تلاش‌اند چهره تروریستی نظام آل خلیفه را بزک کنند. آل خلیفه در بحرین، نظام استبدادی و دیکتاتوری تشکیل داد که باید همه کشورهای منطقه روبه‌روی آنها بایستند. آنها حقوق بشر را زیرپا گذاشته‌اند و شعار حمایت از حقوق بشر سر می‌دهند.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته