افراد برای خدمت به کشور اقدام به ثبتنام در انتخابات اتاق کنند
علاءالدین میرمحمد صادقی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی خبرگزاری آنا درباره نامنویسی در انتخابات اتاق بازرگانی ایران گفت: مهمترین انگیزه افراد برای نمایندگی بخش خصوصی در کشور باید به فکر اقتصاد کشور و مصلحت جامعه را در نظر بگیرد.
نایبرئیس اتاق تهران با بیان اینکه اگر برای منافع کشور و مردم کسی اقدام به شرکت در انتخابات اتاق میکند بسیار خوب است، تأکید کرد: نمایندگی در اتاق بازرگانی نیاز به گذاشتن وقت بسیار و صرف زمان است، یعنی باید از کار خود کم کند و به کارهای اتاق برسد؛ اگر کسی بخواهد فقط اسم و سمت اتاق را یدک بکشد و به کارهای خود برسد جایز نیست که اقدام به این کار کنند.
وی با اشاره به اینکه اولین انگیزه برای شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی باید خدمت باشد، افزود: شرکتکنندگان باید تلاش کنند برای خدمت به مردم و تلاش به افزایش سطح اقتصادی مردم باشد که خیلی خوب است در این انتخابات شرکت کنند و هر کس مورد اقبال مردم بود در نهایت انتخاب شود.
میرمحمد صادقی درباره ثبتنام نکردن برخی افراد باسابقه در انتخابات اتاق بازرگانی گفت: من از ثبتنام نکردن برخی افراد بسیار ناراحت شدم، اما از این افراد به علت اینکه صاحبفکر و اندیشه هستند باید حتماً استفاده شود؛ برخی از این افراد عضو شورای عالی پیشکسوتان اتاق هستند که در آنجا از افکارشان استفاده خواهد شد، ما وظیفهداریم که از این افراد استفاده کنیم.
وی تأکید: من به برخی از مشارکتکنندگان توصیه کردم که باید وقت بیشتری برای فعالیتهای اتاق بگذارند تا به نتیجه بهتر برسند.
نایبرئیس اتاق تهران درباره ثبتنام خود در انتخابات اتاق گفت: ثبتنام وظیفه من بود، اگر مردم رأی دهند که وظیفه سنگین را بر دوش من میگذارند اگر همرأی ندهند ما در خدمت مردم و کشور هستیم.
میرمحمد صادقی با اشاره به سابقه افراد حاضر در اتاق بازرگانی از گذشته تاکنون تصریح کرد: اتاق بازرگانی اتاق خدمت است و باید انگیزه خدمت داشته باشد، در اتاق بازرگانی به کسی حقوق نمیدهند و افراد باید فقط به نیت خدمت به مردم ثبتنام کنند.
وی با اشاره به تحرکات گروهی در اتاق بازرگانی تأکید کرد: من معتقدم باید افراد باهم ائتلاف کنند و بهصورت گروهی در انتخابات شرکت کرده و لیست مشترک 40 نفره در نظر بگیرند و هرکسی که اصلحتر و اثرگذارتر است را انتخاب کنند.
انتهای پیام/4092/4083/
انتهای پیام/