دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1397 - 14:45
رئیس دانشگاه آزاد رودان:

دانشجویان برای رفع چالش‌ها و مشکلات راهکارهای علمی ارائه دهند

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: دانشجویان بسیجی باید چالش‌ها و مشکلات را شناسایی کنند و راهکارهای علمی ارائه دهند.
کد خبر : 360783
IMG_20180928_221437_297.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودان، حسن داوری روز گذشته در جمع دانشجویان بسیجی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر مردم ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام مهمی برای تمام دنیا داشت که مردم ایران با وجود تمام تحریم‌ها و ناملایمت‌ها ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.


عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: دانشجویان بسیجی باید با نگاه منطقه‌ای چالش‌ها و مشکلات استان هرمزگان را شناسایی کنند و در زمینه حل این مشکلات راهکارهای علمی ارائه دهند و در صورت تقویت نگاه عالمانه و پژوهش‌محور مطمئناً مسئولان هم از این ایده‌ها استقبال می‌کنند.


وی به ظرفیت‌های بالای استان هرمزگان در زمینه دریا، تجارت، گردشگری، صنعت و کشاورزی اشاره کرد و افزود: هرمزگان بالغ بر هزار و پانصد کیلومتر نوار ساحلی دارد؛ اما از این ظرفیت عمده و نعمت خدادادی استفاده بسیار اندکی می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان تأکید کرد: واژه محرومیت برای استانی که از این همه موهبت الهی برخوردار است، زیبنده نیست و وظیفه نخبگان علمی است برای حل مشکلات استان راهکار علمی پیدا کنند.


داوری گفت: قبل از انقلاب در استان هرمزگان مؤسسه آموزش عالی نبوده اما الان آموزش عالی حتی در مقاطع تحصیلات تکمیلی در تمام شهرهای هرمزگان توسعه یافته و این از برکات انقلاب اسلامی است.


داوری شهادت جمعی از حافظان مرزهای جنوب شرق کشور در حادثه انتحاری را تسلیت گفت و اضافه کرد: از یک طرف کشور را تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار می‌دهند و حتی از دادن دارو به ما خودداری می‌کنند و از طرف دیگر در اوج مظلومیت مردم ما را ترور می‌کنند و از طرف دیگر شعار حمایت از مردم می‌دهند. قطعاً این حرکات ناجوانمردانه هیچ‌گونه خللی در عزم و اراده مردم و مسئولان در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایجاد نخواهد کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته