دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1397 - 11:58
حجت‌الاسلام ابراهیمی:

لزوم ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در دانشگاه‌ها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بر لزوم ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در دانشگاه‌ها تأکید کرد.
کد خبر : 342101
حجت الاسلام ابراهیمی.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودان، پنجمین دوره یادواره شهدای دانشجوی شهرستان رودان و مدافعان حرم در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد. در این مراسم که با استقبال دانشجویان، استادان، مسئولان و مردم شهرستان رودان برگزار شد از خانواده شهدای دانشجوی شهرستان رودان و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان تجلیل شد.


در این مراسم پدر شهید صدرزاده نیز به عنوان مهمان ویژه از ویژگی‌ها و صفات این شهید مدافع حرم با دانشجویان صحبت کرد.


مصطفی غلامپور  فرماندار رودان در این یادواره با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی تجلیل و خاطرنشان کرد: حضور در جمع خانواده  معظم شهدا فرصتی ارزشمند برای همه برای قدردانی از افرادیست که جان خود را را در راه عزت و اقتدار کشور ایران فدا کردند.



حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این مراسم بر بیان اهمیت جایگاه شهدا با اشاره به احادیث و روایات متعدد پرداخت و بر لزوم ترویج فرهنگ و معارف اسلامی در دانشگاه‌ها تأکید کرد.


به گزارش آنا، پنجمین دوره یادواره شهدای دانشجوی شهرستان رودان به همت دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان رودان، دانشگاه پیام نور، بسیج دانشجویی و مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته