دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رسم یاران/ 132

نقدی: شهید محمد بروجردی مجسمه اخلاص بود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: شهید محمد بروجردی مجسمه اخلاص و ایمان بود و بزرگترین مشخصه‌اش ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بود.
کد خبر : 360708
1397051812405632414978154.jpg

سردار محمد‌رضا نقدی در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره معرفی سیره شهید محمد بروجردی گفت: با توجه به ایامی که در آن قرار داریم باید از محمد بروجردی یاد کنیم، سرداری که هم قبل از انقلاب در مبارزات سیاسی با رژیم ستم شاهی ید‌طولایی دارد و هم در دوران دفاع مقدس و مهم‌تر از حان در حفاظت از حان حضرت امام (ره) تمام وجود خود را وقف کرده‌ بود.


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید محمد بروجردی روز ورود امام(ره)، فرمانده حفاظت امام بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز با بروز ناآرامی‌ها در کردستان اولین نفری بود که در منطقه حضور پیدا کرد و لباس رزم پوشید.  تا لحظه شهادت نیز این لباس را از تن درنیاورد آنچه را که من می‌توانم از این شهیدی که مجسمه اخلاص و ایمان بود بیان کنم؛ ولایتمداری شهید بروجردی است.


نقدی بیان کرد: شهید بروجردی قبل از انقلاب  عملیاتی را بر علیه افسران گارد طاغوتی آماده کرده‌ بود، همه چیز آماده بود برای انجام عملیات حتی در راه بودند برای اجرای این عملیات در لحظه‌ای که حکم امام(ره) برای انجام نشدن این عملیات به‌شهید بروجردی رسید، در آن شرایط سختی که برهم زدن این عملیات و برگشتن، خطر جانی واقعی برایشان بود، اما عملیات را انجام ندادند و بازگشتند و این در واقع ولایت‌مداری شهید بروجردی تا لحظه شهادتش بود.


وی اظهار کرد: ما شاهد بودیم، شهید بروجردی هر جا لب به سخن می‌گشود اولین کلمه‌ای که از دهان شهید بیرون می‌آمد ولایت بود و اطاعت از ولی‌ امر حضرت مام(ره) این خاطراتی است که از شهید بروجردی دارم و آن ولایت‌مداری و اطاعت بی‌چون و چرا از ولی ‌امر بود.


انتهای پیام/4072/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته