دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1397 - 11:21
صفرپور:

دشمنی جهان غرب با استقلال‌طلبی و اسلام‌خواهی ملت ایران است

دبیر کمیته تحلیل و بررسی مسائل سیاسی سازمان بسیج اساتید استان فارس گفت: دشمنی جهان غرب با ملت و دولت ایران به علت استقلال‌طلبی و اسلام‌خواهی آنهاست.
کد خبر : 360581
IMG_6343.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لامرد،  غلامرضا صفرپور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی و رسالت انقلابیون در پس چهل‌سالگی نظام که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد گفت: رابطه و رویکردها و جهت‌گیری‌های هر کشوری با توسعه و پیشرفت آن کشور معنادار است و رویکرد رژیم پهلوی اول الگوی دست‌نشانده و رویکرد رژیم پهلوی دوم الگوی حامی پیرو بود که در هر دو رویکرد، مسئولان کشور به دنبال تأمین نیازها و خواسته‌های کشورهای استعمارگر در طول تاریخ بودند.


وی افزود: اوج این ذلت را لایحه کاپیتولاسیون است که فارغ از مسائل مذهبی به دنبال تحقیر ملت ایران بود و امام خمینی(ره) با مخالفت آشکار با این لایحه، عزت و افتخار را به مردم ایران بازگرداند.


دبیر کمیته تحلیل و بررسی مسائل سیاسی سازمان بسیج اساتید استان فارس اظهار کرد:‌ از مهم‌ترین اثرات و منافع انقلاب اسلامی برای ملت ایران قطع وابستگی به کشورهای استعمارگر و بازگرداندن استقلال و افتخار به کشور بود که همه دشمنی جهان غرب با ملت و دولت ایران به دلیل استقلال‌طلبی و اسلام‌خواهی آنها است و مردم فهیم و آگاه نیز چون این نظام را متعلق به خود می‌دانند با وجود همه مشکلات موجود اقتصادی، در مواقع ضروری و لازم در میدان هستند و از این رویکرد نظام حمایت و پشتیبانی می‌کنند.


صفرپور تصریح کرد:‌ در مسائل اقتصادی و مشکلات اجتماعی تراز انقلاب وجود ندارد و این قابل‌قبول نیست و مسئولان باید با پرهیز از ثروت‌اندوزی و قدرت‌طلبی و بازگشت به رسالت انقلاب اسلامی به ارائه خدمات همه‌جانبه به ملت شریف ایران بپردازند و از مشکلات و ناراحتی‌های مردم بکاهند.



وی افزود: وظیفه دانشگاهیان و انقلابیون پس از 40سالگی نظام، امید دادن به جوانان، تبیین جایگاه رهبری در مردم‌سالاری دینی، آگاهی دادن به مردم برای انتخاب صحیح و پس زدن مدیران ثروت‌اندوز و قدرت‌طلب و جایگزینی آنها با مدیرانی انقلابی و حفظ دستاوردهای انقلاب است.


سیداحمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد نیز صاحب اندیشه و گفتمان بودن را از عوامل مهم در تأثیرگذاری و جهت‌دهی جهانی برشمرد و گفت: گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی ایران که گفتمان مقاومت و اسلام‌خواهی بود روزبه‌روز در حال انتشار در بین مردم آزادیخواه و عدالت‌خواه جهان است و قدرت‌های غربی از انتشار این گفتمان در بین جوانان و ملت‌های جهان ترس و هراس دارند زیرا در صورت پذیرش آن در میان ملت‌های استقلال‌طلب دنیا، برنامه‌ها و اهداف استعمارگران به نتیجه نخواهد رسید.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته