دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1394 - 14:32

درخشش واحد خوی در بیستمین جشنواره قرآن و عترت(ع)‎

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی از انتخاب اثر خوشنویسی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت(ع) خبر داد.
کد خبر : 36056

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام رحیم محمدی اظهار کرد: در بیستمین جشنواره قرآنی هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت (ع) استادان، دانشجویان و کارکنان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد تبریز برگزار شد از 34 اثر هنری ارسال شده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی به دبیرخانه این جشنواره، دو اثر پس از داوری از سوی هیات داوران در سطح کشور انتخاب شد.


وی افزود: دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، موجب افزایش بیش از پیش مشارکت دانشجویان، استادان و کارکنان در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی شده که امسال نیز مطابق نتایج اعلام شده از سوی دبیرخانه این جشنواره که با محوریت قرآن و اهل بیت (علیهم‌السلام) برگزار شد زمینه حضور بیش از 250000 دانشجو، استاد و کارمند را فراهم کرده که همین استقبال گسترده دانشگاهیان از این جشنواره، آن را به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی در صدر فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قرار داده است.


رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی خاطرنشان کرد: اثر دکتر محمدباقر جعفرزاده استاد و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در رشته خط نستعلیق در بخش کارکنان و اثر ادبی هنری نیما عبداللهی درشکی از دانشجویان فرهیخته این دانشگاه در رشته داستان نویسی در سطح کشور به عنوان منتخب معرفی شده‌اند.


به 19 نفر از شرکت کنندگان این واحد نیز در بخش‌های دیگر جشنواره هنر، پژوهش و ادبیات دینی که حائز مقام‌های اول تا پنجم در سطح واحد دانشگاهی شده‌اند، هدایایی بر اساس آیین‌نامه ابلاغی پژوهشکده قرآن و عترت (ع) اهدا خواهد شد.


جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) هر ساله در بین دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته