دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1397 - 20:47
بهرامی خبر داد:

برگزاری مسابقات قرآن، مفاهیم و نهج‌البلاغه در استان مرکزی

قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: مسابقات قرآن، مفاهیم و نهج‌البلاغه با حضور ۸۰۳ نفر از مددجویان و پرسنل کمیته امداد استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر : 360222
قزآن.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد استان مرکزی، عدالت بهرامی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی در ترویج سبک زندگی قرآنی در بین خانوارهای زیر پوشش مؤثر است، گفت: آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم از مهم‌ترین ضرورت‌های فرهنگی است.


وی از برگزاری مسابقات قرآن، مفاهیم و نهج‌البلاغه با حضور ۸۰۳ نفر از مددجویان و پرسنل کمیته امداد استان مرکزی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: نفرات شرکت‌کننده در مسابقه پرسنل و مددجویان کمیته امداد در گروه‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، مفاهیم و نهج‌البلاغه در سطح استان به رقابت پرداختند.


قائم‌مقام کمیته امداد استان مرکزی هدف از برگزاری این مسابقات را اشاعه فرهنگ قرآنی، آموزش و انتقال تعالیم این کتاب آسمانی بین مددجویان و امدادگران کمیته امداد دانست و افزود: در سال گذشته ۳۸۷ نفر در این مسابقات شرکت کردند که تعداد شرکت‌کنندگان در سال جاری به نسبت سال گذشته ۱۰۷ درصد رشد داشته است.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته