دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1394 - 13:18
واحدی‌زاده مطرح کرد:

موضوعات فرهنگی و سیاسی، مهم‌ترین برنامه طرح ضیافت اندیشه اساتید

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: هم‌اندیشی استادان دانشگاه‌ها در موضوعات فرهنگی و سیاسی یکی از مهمترین برنامه‌های نهاد است.
کد خبر : 36021

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر حمید واحدی‌زاده در آیین افتتاح طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان که به همت نمایندگی نهاد رهبری دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این دوره در سالن اجلاس ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 46 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی اردبیل، پارس آباد مغان، بیله سوار، گرمی برگزار و 4 روز ادامه خواهد یافت.


وی تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی در موفقیت استادان برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر بر روی دانشجویان مثبت ارزیابی شده و تشکیل چنین دوره‌هایی را در بهره‌گیری استادان از فرمان‌های مقدس اسلام و به کارگیری آن در کلاس‌های درس را باعث پیشرفت کاری استادان خواهد شد.


واحدی‌زاده گفت: در این دوره ۲ موضوع اندیشه سیاسی و اخلاق حرفه‌ای تدریس خواهد شد که سعی کرده‌ایم با هماهنگی دفتر هم‌اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از استادان برجسته کشوری در محورهای مذکور (اندیشه سیاسی-دکتر علی شیرخوانی و اخلاق حرفه‌ای-حجت‌الاسلام دکتر میر هاشمی) در طرح ضیافت اندیشه اساتید دعوت به عمل آوریم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان اردبیل افزود: در این ۴ روز علاوه بر برنامه‌های آموزشی که ارائه خواهد شد، برنامه‌های فرهنگی مناسبی نیز برای استادان در نظر گرفته شده است که از مهم‌ترین این برنامه‌ها نشست هم‌اندیشی سبک زندگی، کارگاه جریان‌شناسی سلفی گری (داعش)، سخنرانی، پرسش و پاسخ، دیدار با امام جمعه شهرستان و علما، برنامه‌های ورزشی و تفریحی خواهد بود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان نیز گفت: ایجاد فضای معنوی در راستای تربیت و خودسازی استادان، ارتقای سطح اخلاقی، فکری و اعتقادی استادان، افزایش بصیرت دینی و قرآنی از اهداف برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان است.


دکتر اکبر جعفری افزود: ضیافت اندیشه طرحی برای اندیشه‎ورزی استادان است و رشد و باروری با اجرای این برنامه محقق می‎شود و استادان دانشگاهی طبق یک برنامه مدون با مباحث مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی آشنا می‎شوند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته