دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1397 - 14:21
قاسم سلیمانی مطرح کرد:

زدودن غبار غربت از چهره اسلام ناب در پرتو انقلاب اسلامی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زدودن غبار غربت از چهره اسلام ناب را مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی قلمداد کرد.
کد خبر : 360015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، سردار قاسم سلیمانی صبح امروز در جمع شرکت‌کنندگان در کرسی تلاوت رضوی در بیت الزهرا(س) کرمان گفت: اگر بخواهیم تحریف‌های تاریخی نابحق را از انوار قدسیه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که شیعه خود را منتسب به این بزرگواران می‌داند، دور و حقیقت اسلام ناب را که امام(ره) آن را تجدید حیات کرد، آشکار کنیم باید حکومتی بر پایه قرآن شکل گیرد که فقط نظام جمهوری اسلامی این خصوصیات را دارد.


وی افزود: تحرکات جدیدی را در جریانات به اصطلاح آزادیبخش منطقه مشاهده می‌کنیم که در پشت پرده آنها دست صهیونست‌ها به چشم می‌خورد.


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سایه حکومت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی می‌توانیم غبار غربت را نه فقط از تشیع بلکه از اسلام ناب بزداییم.


سلیمانی تصریح کرد: اسلام نابی را که امام(ره) تجدید حیات کردند، اسلامی بود که در طول دوره‌های چندصد ساله خلفای مختلف دچار تحریف‌های متعددی شده بود و قرآن به‌دلیل اینکه مظهر مشترک همه مسلمانان است، ترویج و تبیین واقعی آن و تبلیغ واقعی احکام آن با زندگی روزمره انسان‌های امروز توسط شیعه امکان‌پذیر است.


وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که شکستگی تاریخی بین تشیع و تسنن را که بر مبنای توطئه دشمنان به وجود آمده، مرتفع می‌‌کند، قرآن و ارزش‌های توحیدی ناب شیعه است.


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در جنگ 33 روزه وقتی مقام معظم رهبری به رزمندگان لبنانی پیام دادند که دعای جوشن صغیر را بخوانند، مسیحیان همزمان با شیعیان و مسلمانان آن را زمزمه می‌کردند؛ چراکه دارای معانی ناب، توحیدی و عرفانی بسیار خوبی است.


سلیمانی با تأکید بر لزوم گسترش جلسات قرآنی در کشور عنوان کرد: جلسات قرآنی، تفسیر و ترویج آنها تأثیر بسیار زیادی در معرفی و شناخت جایگاه شیعه و اسلام ناب دارد و توصیه مقام معظم رهبری نیز بر ذکر، زمزمه قرآن و استماع آن است.


وی یادآور شد: قرآن اعظم بر همه چیز است و هیچ شأنی بالاتر از آن وجود ندارد و بر دست قاریان و حافظان قرآن بوسه می‌زنیم.


به گزارش آنا، در این مراسم استاد محمدجواد پناهی، مهدی تقی‌پور و قاری نوجوان سینا فتحی در راستای طرح کرسی تلاوت رضوی به اجرای برنامه پرداختند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته