دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1397 - 09:17

واکنش بولتون به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن

مشاور امنیت ملی آمریکا به راهپیمایی 22 بهمن واکنش نشان داد.
کد خبر : 359923

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، جان بولتون در حساب کاربری خود در توئیتر به برگزاری شکوهمند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.


وی در یادداشتی که نشان از عمق خشم و کینه خود نسبت به ملت ایران است نوشت: چهل سال ناکامی. اکنون حکومت ایران باید رفتار خود را تغییر دهد و درنهایت این به مردم ایران بستگی دارد که مسیر کشورشان را تعیین کنند. آمریکا از اراده مردم ایران حمایت خواهد کرد و در پشت آنها خواهد ایستاد تا اطمینان حاصل کند صدایشان شنیده می‌شود.



به گزارش آنا، مشاور امنیت ملی آمریکا در حالی این رویکرد را اتخاذ کرد که چندی پیش اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن نخواهد گرفت.


پیش از بولتون نیز دونالد ترامپ در توئیتر خود پیامی به زبان فارسی منتشر کرد که در آن با تکرار اتهامات سخیف چندساله آمریکایی‌ها علیه کشورمان، نوید آینده‌ای به‌اصطلاح روشن را به مردم ایران داده بود.



محمدجواد ظریف در پاسخ به یاوه‌سرایی‌های ترامپ در توئیتر خود نوشت: 40 سال شکست در پذیرش اینکه ایرانی‌ها هرگز مطیع نخواهند شد؛ 40 سال شکست در تطبیق دادن سیاست آمریکا با واقعیت؛ 40 سال شکست در بی‌ثبات کردن ایران از طریق خونریزی و صرف هزینه‌های هنگفت. پس از 40 سال انتخاب‌های اشتباه، وقت آن رسیده است که دونالد ترامپ در سیاست شکست‌خورده آمریکا بازنگری کند.



انتهای پیام/4106/4093/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته