دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 18:02
سردار حسینی عنوان کرد:

شهادت مأمور پلیس گرمی در درگیری مسلحانه با حفاران غیرمجاز

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در درگیری مسلحانه پلیس شهرستان گرمی با حفاران غیرمجاز یک مأمور نیروی انتظامی به شهادت رسید.
کد خبر : 359492
2510151.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار هوشنگ حسینی در ارتباط با شهادت مأمور پلیس در شهرستان گرمی در حین مأموریت اظهار کرد:  ساعات 21 و 35 دقیقه شب گذشته به دنبال درگیری اولیه مأموران پاسگاه مرزی پاشنور شهرستان گرمی با حفاران غیرمجاز  و مجروح شدن یکی از مرزبانان و متواری شدن حفاران غیرمجاز به سمت شهرستان گرمی، دستور هوشیاری برای پلیس صادر و اقدامات انتظامی تشدید شد.


وی افزود: به فاصله یک و نیم ساعت از این حادثه، ماموران یگان امداد شهرستان گرمی هنگام گشت‌زنی انتظامی در محله الله درق متوجه برخورد یک دستگاه پژو 405 با تیر برق کنار جاده شدند و با حس انسان‌دوستانه به کمک راننده و سرنشین خودرو رفتند، اما این دو نفر در پاسخ، به سوی مأموران رگبار گلوله بسته و راننده و سرنشین گشت انتظامی را مجروح کردند.


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در این درگیری مسلحانه، یکی از حفاران غیرمجاز به هلاکت رسیده و همدست وی نیز زخمی شد.


این مقام ارشد انتظامی به شهادت گروهبان یکم محمد محمودزاده اذعان کرد: سرباز وظیفه‌شناس فرماندهی انتظامی شهرستان گرمی نیز به علت مجروحیت به بیمارستان اردبیل انتقال و تحت مداواست.


حسینی با اشاره به دستگیری 5 مظنون در رابطه با این درگیری مسلحانه، گفت: از حفاران غیرمجاز یک قبضه سلاح کلاشینکف با خشاب 47 تیری کشف شد.


فرمانده انتظامی استان اردبیل با تسلیت شهادت این مامور پلیس وظیفه‌شناس خاطر نشان کرد: پلیس با اقتدار کامل و غیرتمندانه از امنیت و آرامش فردی و عمومی جامعه پاسداری می کند.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: انتظامی
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
داوود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
۰
خدا رحمتش کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
۰
شهادتت مبارک دلاور
هلدینگ شایسته