دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1397 - 10:59
امام جمعه مینودشت:

دانشگاهیان باید در راستای ترویج فرهنگ نماز تلاش کنند

امام‌جمعه مینودشت گفت: یکی از راه‌های رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت اقامه نماز است و دانشگاهیان باید در راستای ترویج نماز تلاش کنند.
کد خبر : 359401
IMG_4112.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان نماز، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (ص)، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم انبیا و ائمه اطهار(ع) اقامه نماز است و از نخستین نشانه‌های حکومت صالحان محسوب می‌شود.


وی با بیان اینکه نماز ستون دین است، اضافه کرد: باید معرفت و ایمان خود را درباره نماز زیاد کنیم؛تا حدی در این راستا باید کوشید که لذت گفتگو و مناجات با خدا را چشید.


امام جمعه مینودشت، یکی از بهترین شیوه‌ها برای تقویت ایمان را بیان اسرار احکام دینی خصوصاً نماز دانست و افزود: بزرگان از حکمت و عرفان با توجه به چنین امر مهمی کتابی مستقل با عنوان اسرارالصلاة تألیف و زوایایی از نماز را تبیین کرده‌اند.


حسینی یادآور شد: یکی از راه‌های رسیدن به سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت، اقامه نماز است و دانشگاهیان باید در راستای ترویج نماز تلاش کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت نیز با تأکید بر اهمیت و ترویج فرهنگ نماز در دانشگاه  عنوان کرد: نشست‌های هم‌انديشی و جلسات پرسش و پاسخ با موضوع نماز و تقويت امام جماعت از مواردی است كه در فرهنگ‌سازی نماز و ترویج  آن قابل ملاحظه است.


آذر اسکندری تصریح کرد: از آنجا که دانشگاه به عنوان یک محیط علمی و فرهنگی است و مخاطبان آن هم بیشتر قشر جوان هستند، باید اساس کار فرهنگی، ترویج فرهنگ نماز باشد.


به گزارش آنا؛ در پایان این مراسم چند نفر از فعالان عرصه نماز در دانشگاه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته