دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسین‌نژاد خبر داد:

آغاز به کار آزمایشی تعاون مارکت/ بازار هوشمند تعاون کشور

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از آغاز به کار آزمایشی تعاون مارکت خبر داد.
کد خبر : 359390

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، مهدی حسین‌نژاد، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با اشاره به آغاز به کار آزمایشی تعاون مارکت گفت: به همت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، بازار مجازی تعاونی‌های سراسر کشور به صورت آزمایشی افتتاح شد.


وی ادامه داد: به منظور توسعه ارتباطات و تعاملات شبکه‌ای و برای سهولت در انجام معاملات و فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه خدمات و محصولات تعاونی‌ها در سراسر کشور، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، اقدام به راه‌اندازی شبکه هوشمند کسب و کارهای تعاونی با عنوان تعاون مارکت کرد.


 حسین‌نژاد ظرفیت به‌وجود آمده را فرصتی مناسب برای تعاونی های خدماتی و تولیدی دانست و گفت: شرکت‌های تعاونی فعال کشور در حوزه‌های مختلف کشاورزی و دام، صنعت و معدن، پوشاک، ساختمان و عمران و خدمات و... می‌توانند در بستر تعاون مارکت محصولات خود را در قالب فروش خرد و عمده از طریق تعاملات بین اعضاء و تعاونی‌ها، معاملات اعتباری و بازار مجازی به دست مصرف کنندگان برسانند.


حسین‌نژاد افزود: تعاون مارکت با هدف بهبود فضای کسب و کار تعاونی‌ها و تسریع در ارائه خدمات و محصولات تعاونی  به مصرف‌کننده به صورت مستقیم و بر مبنای معرفی ظرفیت‌های موجود در بخش تعاون و حذف حلقه‌های واسطه‌گری ایجادشده تا ضمن ارتقای هویت تعاون، تولیدکنندگان و کارآفرینان نقش پررنگ تری را اقتصاد کشور ایفا کند.


گفتنی است، تعاونی‌ها می توانند با مراجعه به نشانی  www.taavonmarket.ir ثبت نام در آن، خدمات و محصولات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به معرض دید عموم بگذارند.


 انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

برچسب ها: تعاونی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته