دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کشتی‌آرای در گفتگو با آنا:

کاهش 80 هزار تومانی نرخ حباب سکه در هفته جاری

رئیس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت: در هفته جاری نرخ حباب سکه از 620 هزار تومان به 540 هزار تومان در روز پنج‌شنبه کاهش یافت.
کد خبر : 359153

محمد کشتی‌آرای در گفتگو با خبرنگار حوزه طلا و سکه گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه در هفته جاری نرخ حباب سکه از 620 هزار تومان به 540 هزار تومان کاهش یافت، گفت: در پایان هفته جاری شاهد نزول 80 هزار تومانی نرخ حباب سکه در بازار بودیم.


وی با بیان اینکه در اوایل هفته جاری قیمت اونس جهانی و سکه و طلا در کشور افزایش یافت، گفت: علت افزایش قیمت طلا و سکه در اوایل هفته جاری، گران شدن نرخ ارز و افزایش میزان تقاضا برای تعطیلات پیش رو در هفته آینده بود.


کشتی‌آرای تصریح کرد: در هفته جاری با افزایش نرخ ارز و میزان تقاضا، قیمت تمام‌سکه به بالاترین حد خود یعنی 4 میلیون و 260 هزار تومان رسید اما در اواخر هفته این میزان قیمت کاهش پیدا کرد.


رئیس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف ایران اضافه کرد: در شرایط کنونی قیمت هر اونس جهانی طلا 12 دلار کاهش داشته است و نرخ تمام‌سکه در بازار نسبت به روز گذشته نزول 100 هزار تومانی را تجربه کرده است.


وی گفت: هر اونس طلا در بازارهای جهانی یک هزار و 306 دلار، هر تمام‌سکه طرح جدید 4 میلیون و 170 هزار تومان، هر نیم‌سکه 2 میلیون و 270 هزار تومان، هر ربع سکه یک میلیون و 380 هزار تومان و سکه گرمی 755 هزار تومان در بازار معامله می‌شود.


کشتی‌آرای افزود: هر گرم طلای 18 عیار در بازار 368 هزار تومان قیمت خورده است.


انتهای پیام/4094/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته