دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1397 - 22:31
مهدی‌پور:

انقلاب اسلامی ایران همواره رو به رشد بوده است

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: در طول 40 سالی که از عمر نظام می‌گذرد و دولت های مختلف بر سر کار بوده‌اند انقلاب همواره رو به رشد بوده است.
کد خبر : 359045
IMG_20190205_152037.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مسجدسلیمان، مجید مهدی‌پور عصر امروز در نشست روشنگری و بصیرتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: پیروزی‌ها و دستاوردهای اعجاب‌انگیز جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد، انقلاب منشأ ایجاد تحول و اتفاقات عجیب در جهان شده و در طول 40 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره رو به رشد بوده است.


معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان افزود: این گفته بدان معناست در دنیایی که همه‌چیز به شرق و غرب تقسیم‌ می‌شد و این دو قدرت به جهان مسلط و هیچ‌کس حق اعتراضی نداشت و جهان بی‌روح شده بود، پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطهٔ عطفی در تاریخ جهان بود و باعث بر هم زدن دو قدرت شرق و غرب شد.


وی در بخش دیگری از صحبت خود گفت: مخالفان انقلاب اسلامی به دلیل ناآگاهی از ذات این انقلاب فکر نمی‌کردند انقلاب پیشرفت دائمی داشته باشد و به همین خاطر با تحمیل جنگ و برخی موانع دیگر خواستند جلوی این تعالی و ترقی را بگیرند اما هرگز نتوانستند به هدفشان برسند.


مهدی‌پور افزود: دشمنان نمی‌دانستند که انقلاب اسلامی ایران با فطرت، قلب و مغزهای ارتباط برقرار کرده، به همین خاطر هیچ‌کدام از توطئه‌های علیه ایران به نتیجه نرسیده و استکبار با وجود انتظارش شاهد است امروز انقلاب 40 ساله شده و باقدرت و توفنده پیش می‌رود.


وی تصریح کرد: دشمن پس از ناکامی در به‌دست آوردن موفقیت در توطئه‌های مختلف علیه ایران، امروز به‌دنبال زیاد کردن گسل‌های اجتماعی بین مردم است و در این خصوص به‌صورت جدی در حال برنامه‌ریزی است.


مهدی‌پور گفت: جمهوری اسلامی ایران به یاری خدا و مجاهدت همه ایثارگران در عرصه‌های مختلف، روزبه‌روز پرقدرت‌تر می‌شود و امروز شاهد نفوذ در مناطق مختلف جهان ازجمله غرب و شرق آسیا هستیم و به‌عنوان قدرت اول در منطقه شناخته می‌شویم در چنین شرایطی دشمنان هرچقدر سعی کنند ایران را شکست دهند خودشان در باتلاق گیر می‌کنند.


وی افزود: تمام سیاست‌های آمریکا در منطقه، مانند جنگ هشت‌ساله، شکست‌خورده و استکبار پیش‌ازاین اعلام کرده بود که سال 2011 در خاورمیانه سال بدون بشار اسد است اما الان در سال 2019  شاهد حضور بشار اسد به عنوان رئیس جمهور سوریه هستیم و  این موضوع نشان می‌دهد نظام سلطه در منطقه شکست‌خورده است.


مهدی‌پور با استناد به سخنان ترامپ ناکامی سیاست‌های استکبار را یادآور شد و گفت: ترامپ در یکی از سخنرانی های خود گفته است در خاورمیانه هفت تریلیون دلار هزینه کردیم و منفعتش به جمهوری اسلامی ایران رسید، عراق را در تشت طلا گذاشتیم و دست ایرانیان دادیم.


وی کاهش میزان تولید ناخالص ملی آمریکا را از دیگر نشانه‌های افول این کشور دانست و افزود: آمریکا از نظر اقتصادی 45 درصد سهم میزان تولید ناخالص ملی را در اختیار داشته و مابقی دنیا 55 درصد، در حال حاضر میزان تولید ناخالص ملی آمریکا به 20 درصد رسیده که این نشانه‌ای دیگر از افول آمریکا در جهان است.


مهدی‌پور یادآور شد از نظر ایدئولوژی هم آمریکایی‌ها افول کرده‌اند؛ چراکه یک نظام زمانی قدرتمند خواهد بود که بتواند دیگران را قانع کند و اکثریت از او راضی باشند، به‌طور مثال، امریکا امروز با خروج از برجام متوجه شد که چه اشتباهی کرده، هرچند بعد از خروج از برجام به‌دنبال اجرایی کردن طرح استراتژی فشار کوتاه‌مدت خردکننده علیه جمهوری اسلامی ایران بود، اما دولت‌های اروپایی دیگر مثل قبل از امریکا حرف‌شنوی نداشتند و برخی از دولتمردان اروپایی خروج آمریکا را از برجام محکوم کردند.


معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان برخی دستاوردهای مهم ایران در طول 40 سال، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به حول و قوه الهی با هدایت مقام معظم رهبری و رشادت مردم انقلابی ایران همچنان در حال پیشرفت و ندای این انقلاب در حال جهانی‌شدن است و استکبار هرروز منزوی‌تر و ضعیف‌تر خواهد شد.


انتهای پیام/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته