دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1397 - 16:49
29 و 30 بهمن؛

همایش ملی تجهیزات پزشکی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود

دبیر همایش ملی تجهیزات پزشکی گفت: همایش ملی تجهیزات پزشکی و گرامیداشت روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
کد خبر : 358959
44444444444444.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، نسیم تربتی در نشست خبری همایش ملی تجهیزات پزشکی مهندسی پزشکی ایران که ظهر امروز در دفتر این سازمان برگزار شد گفت: همایش ملی تجهیزات پزشکی و گرامیداشت روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی در تاریخ 29 و 30 بهمن‌ماه 1397 در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.


دبیر همایش ملی تجهیزات پزشکی در ادامه گفت: همایش ملی تجهیزات پزشکی و گرامیداشت روز خدمات پس از فروش و نگهداشت تجهیزات پزشکی باهدف ترویج کارآفرینی و جذب ایده‌های نو در این صنعت و حمایت از ارائه‌کنندگان برتر خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی، پیشکسوتان و اولین‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر در سال حمایت از کالای ایرانی با همکاری شبکه کارآفرینی کشور (دانشگاه تربیت مدرس) در تاریخ 29 و 30 بهمن‌ماه 1397 در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.


وی در ادامه افزود: در سانحه هوایی ۲۹ بهمن سال ۹۶ تهران- یاسوج تعدادی از همکارانمان را که پرسنل تجهیزات پزشکی بودند، از دست دادیم به همین دلیل قرار شد هرسال همایشی برای پاسداشت افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند برگزار شود و امسال اولین سالی است که این همایش برگزار می‌شود.


تربتی در ادامه افزود: از آنجاکه امسال سال حمایت از تولید داخلی نام‌گذاری شده است در کنار تقدیر از کسانی که در خدمات پس از فروش فعال هستند کارگاه‌های آموزشی و فرصت‌های شغلی نیز در این همایش برگزار می‌شود که چالش‌ها و بازاریابی به‌طور تخصصی به افراد علاقه‌مند در این حوزه آموزش داده می‌شود.


آصف مهدوی هم در این نشست خبری با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد رشد خوبی در حوزه تولید و صادرات تجهیزات پزشکی بودیم، گفت: بحث صادرات نیز در این همایش دیده شده است.


سرپرست اداره صادرات تجهیزات پزشکی اظهار داشت: انتظار داریم صادرات خدمات مهندسی پزشکی از هدف‌گذاری ۱۰ برابری، سهمی برابر با ده میلیون دلار داشته باشد.


مهدوی گفت: برای امسال در بخش صادرات ۲۴۰ میلیون دلاری هدف‌گذاری داشتیم که باید در سال آینده نتیجه آن را ببینیم.


انتهای پیام/4087/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: تجهیزات پزشکی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته