دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1397 - 14:48
رئیس دانشگاه آزاد رودان:

دهه فجر نماد وحدت ملی و عزم ملت ایران برای تغییر سرنوشت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان گفت: دهه فجر، نماد وحدت ملی و عزم ملت ایران برای ایجاد تغییر در سرنوشت خود و آینده‌ای فروزان‌تر است.
کد خبر : 358903
2 (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رودان، حسن داوری ظهر امروز در دیدار با امام‌ جمعه شهرستان  رودان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی، توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی مطابق با ارزش‌های ناب اسلامی است.


وی اضافه کرد: دهه فجر، نماد وحدت ملی و عزم ملت ایران برای ایجاد تغییر در سرنوشت خود و آینده‌ای فروزان‌تر است و این دهه به ما نشان داد که ما می‌توانیم به سمت تغییر حرکت کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان عنوان کرد: این دوران پایان دوره ستم‌شاهی و ایجاد یک دوره متکی بر حکومت مردم بر پایه نظام دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است.


امام جمعه رودان نیز در این دیدار گفت: شکوفایی بهار علم و دانش در سرزمین ایران اسلامی در موقعیت حساس فعلی کشور به حضور و تلاش بیشتر جوانان دانشجو و نخبگان دانشگاهی نیازمند است تا حوزه تولید ملی رشد بیشتری پیدا کند.


حجت‌الاسلام مهدی دُری ادامه داد: در توسعه اقتصادی و اجتماعی، دانشگاه‌ها توانستند در رشد و توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال، فراهم کردن فرصت شغلی و تغییر نگرش‌های اجتماعی و توسعه فرهنگی، نقش ایفا کنند و امروزه با اعتماد به جوانان توانستیم در بسیاری از مسائل کشور سربلند بیرون بیاییم.


وی متذکر شد: دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و شرایط کنونی کشورمان با دوران طاغوت قابل‌مقایسه نیست و امروزه به برکت اسلام، ایران به یک کشور تأثیرگذار در معادلات دنیا تبدیل‌ شده است.


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته