دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1394 - 15:46

میرزایی، معاون اداری و مالی ‎بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد شد

دکتر آرش جنابیان رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بوعلی در حکمی دکتر اباسط میرزایی مدیر بیمارستان بوعلی را با حفظ سمت به عنوان معاون اداری و مالی بیمارستان منصوب کرد.
کد خبر : 35883

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در متن حکم دکتر اباسط میرزایی که از سوی دکتر جنابیان رئیس بیمارستان بوعلی به وی ابلاغ شده آمده است: نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با توجه به هماهنگی های انجام شده با ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران با حفظ سمت، به عنوان معاون اداری و مالی بیمارستان منصوب می‌شوید.


امید است با استعانت از ایزد منان و در هماهنگی کامل با هیأت رئیسه بیمارستان، این مرکز را در راستای تحقق اهداف ارزشمندی همچون تهیه و تنظیم برنامه‌های عملیاتی توسعه، چابک‌سازی، اصلاح ساختار اداری، طراحی و تدوین فعالیت‌های موثر برای ایجاد منابع جدید مالی برای بیمارستان، توجه جدی به سیاست‌های توسعه و مدیریت و منابع با هماهنگی حوزه عمرانی دانشگاه و همکاری در راستای تکمیل اصلاحات فیزیکی، ارائه چارت سازمانی جدید بیمارستان مطابق با استانداردهای موجود یاری رسانید.


به گزارش آنا، میرزائی دارای دکترای تخصصی در رشته مدیریت بیمارستانی است و تا قبل از این تاریخ عهده‌دار مسئولیت‌های اجرائی متعدد و تجربیات ارزشمندی در مقام معاونت بهداشت و درمان ونیز معاونت مالی و اداری واحد پزشکی تهران بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته