دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1397 - 13:13
رئیس شورای شهر:

درباره احضار 2 عضو شورا حرفی ندارم

رئیس شورای شهر تهران در خصوص احضار ناهید خداکرمی و سید محمود میرلوحی به دادسرا گفت: بهتر است در این‌باره از خود آنها سوال کنید و بنده صحبتی ندارم.
کد خبر : 358490
mohsenHashemi.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره اقدامات صورت‌گرفته در جلسه امروز اظهار کرد: این جلسه با گزارش آقای رسولی درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تا آخر آذرماه آغاز شد و همچنین یک دستور بسیار طولانی در خصوص اساسنامه تیپ نیز مطرح شد که برای کلیه سازمان‌های شهرداری می‌بایست نوشته می‌شد.


وی ادامه داد: پس از موارد فوق طرح الزام شهرداری برای ارسال لایحه در رابطه با طرح زیست شبانه مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن نیز باغ بودن یا نبودن دو ملک نیز انجام شد.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با اظهار نظر خود مبنی بر اینکه شهرداری باید تا 10 سازمان کاهش داشته باشد، گفت: شهرداری تهران ۴۳ شرکت و سازمان دارد و بعضی از آنها دچار موازی‌کاری و یا دوباره‌کاری هستند و موضوعی که امروز من در جلسه علنی مطرح کردن صرفاً شوخی با آقای رسولی بود و خواهش می‌کنم این موضوع را جدی نگیرید.


هاشمی در پایان در خصوص مخالفت شورای عالی شهرسازی و معماری با چهار طبقه اضافه در زیر طبقه همکف ساختمان پلاسکو و همچنین نتیجه دادسرای ناهید خداکرمی و سید محمود میرلوحی نیز گفت: بهتر است در این‌باره از خود آنها سوال کنید؛ زمانی که من در ارتباط با موضوعی پاسخ نمی‌دهم به دلیل نقاط کوری است که در رابطه با مسائل در ذهن من وجود دارد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته