دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام قاسمی‌نژاد:

پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران هدیه الهی بود

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای مردم یک هدیه الهی و نعمت از طرف خداوند متعال بود.
کد خبر : 358437
m2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد صبح امروز در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: همانطور که آغاز نهضت، پیروزی نهضت و تثبیت نهضت در ایام محرم و عاشورای حسینی و با عنایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده، امسال هم چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شده است.


وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای مردم یک هدیه الهی و نعمتی از طرف خداوند متعال بود و اکنون در مسیر انقلاب، نعمت‌های فراوانی داریم که باید قدر تک‌تک آنها را بدانیم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: معرفت سیاسی، معرفت اخلاقی و معرفت دینی سه دستاورد کلی انقلاب اسلامی ایران از دیدگاه مقام معظم رهبری است. انقلاب شکوهمند اسلامی برای نخستین بار موجب پیشرفت‌های عظیمی در کشور شده است.


قاسمی‌نژاد با بیان دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی گفت: کشور ایران پیش از پیروزی انقلاب یک کشور وابسته و عقب‌مانده بود؛ اما اکنون به برکت انقلاب جزء چهار کشور دنیا در درمان ناباروری، 10 کشور برتر سازنده داروهای بیماران خاص، پنج کشور برتر در علم ژنتیک، چهار کشور برتر در پیوند اعضا و ساخت هزاران مرکز درمانی مجهز است.


وی با یادآوری دستاوردهای انقلاب در عرصه نظامی افزود: پیش از انقلاب، ایران در حوزه نظامی کاملاً وابسته به بیگانه بود و در ابتدای جنگ تحمیلی تنها کشوری که با ارسال ادوات جنگی به ایران کمک کرد، سوریه بود؛ اما اکنون ایران اسلامی جزء هشت کشور قدرتمند نظامی در دنیاست که همین امر موجب دشمنی آمریکا شده است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ایران اسلامی از نظر کشاورزی جزو رتبه‌های اول تا هفتم جهان در تولید زعفران، پسته، گردو، خرما، سیب و مرکبات است و در تولید حبوبات رتبه نخست در آسیا را دارد.


وی درباره دستاوردهای رفاهی 40 ساله انقلاب برای مردم گفت: 90 درصد کشور پوشش جاده‌ای و مواصلاتی، 95 درصد برق‌رسانی، 80 درصد گازرسانی 90 درصد تلفن و 80 درصد اینترنت ارمغان انقلاب است.


قاسمی‌نژاد افزود: اکنون ایران اسلامی مقام نخست در تولید علم در خاورمیانه را دارد و جزء هشت کشور دارنده دانش بومی هسته‌ای، هفت کشور برتر در نانوتکنولوژی، 10 کشور سازنده فضاپیما و هشت کشور برتر سازنده سدهای بزرگ است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه‌های ایران جزء 100 دانشگاه برتر جهان هستند و پس از انقلاب تعداد دانشگاه‌ها و دانشجویان رشد بسیار چشمگیری داشته است.


وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با مجاهدت و تلاش دلیرمردانی در جبهه‌های حق علیه باطل به این رشد و توسعه دست یافته است و ما هم باید با ایستادگی و مقاومت برابر هجمه‌های شوم دشمنان، راه شهدای انقلاب را ادامه دهیم و پرچم مقدس انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلیش امام زمان(عج) برسانیم.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته