دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امروز صورت گرفت؛

تجلیل از برترین‌های استارت‌آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

رخداد استارت‌آپ ویکند شغل خوب با معرفی و تجلیل از ایده‌های برتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به کار خود پایان داد.
کد خبر : 347157

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ظهر امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های استارت‌آپ ویکند شغل خوب این دانشگاه گفت: استارت‌آپ ویکند شغل خوب با هدف برداشتن گامی برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان استان با همکاری پارک علم و فناوری شهرکرد، مرکز رشد واحدهای فناور و باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.



اعظم بیگی‌خردمند افزود: این رویداد برخلاف دیگر استارت‌آپ‌های معمول کشور به دلیل فرصت دادن به تیم‌ها برای آماده‌سازی بوم کسب‌وکارشان در سه مرحله برگزار شد.


وی اظهار کرد: در روز افتتاحیه 95 ایده در سایت ثبت‌نام شد و از این تعداد 10 ایده انتخاب و به کمک منتورها، راهبران و استادان روی ایده‌ها کار شد.


رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تصریح کرد: به دانشجویان و ایده‌پردازان یک هفته فرصت داده شد که چالش‌های ایده را شناسایی کنند و در روز اختتامیه ایده‌ها را ارائه دادند و در نهایت سه ایده به‌عنوان ایده‌های برتر استارتاپ ویکند معرفی و تجلیل شدند.


بیگی‌خردمند بیان کرد: امید است در ایده‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشیم و از سرمایه‌گذاران، صنعتگران و مسئولان و استانداری برای تبدیل ایده به شغل خوب کمک بگیریم.



به گزارش آنا، در این مراسم که با حضور مسئولان دانشگاهی و پارک علم و فناوری در  تالار ابن سینای دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد از ایده ساخت کیت هوشمند به سرپرستی حمید رحمانی به‌عنوان تیم اول تجلیل شد.


سارا عالی دانشجوی رشته دکتری دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد موفق شد به همراه تیم خود با عنوان رنتال رتبه دوم را به خود اختصاص دهد و صدف سنجابی دانشجوی رشته شیمی دارویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم همراه تیم خود با طراحی اپلیکیشنی با عنوان ثبت سفارش صبحانه و نوشیدنی مقام سوم را به دست آورد.


انتهای پیام/4121/4062




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته